استقلالپرسپولیسورزشی

آشتی علیرضا بیرانوند با افشین پیروانی | صلح در پرسپولیس برقرار شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آشتی علیرضا بیرانوند با افشین پیروانی | صلح در پرسپولیس برقرار شد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

علیرضا بیرانوند مجددا افشین پیروانی را فالو کرد

گویا علیرضا بیرانوند از دست افشین پیروانی بسیار دلخور شده و پیج سرپرست باشگاه پرسپولیس را در اینستاگرام آنفالو کرده بود.

حالا خبر رسیده است که صلحی میان این دو برقرار شده و مجدد دروازه بان ملی پوش صفحه شخصی افشین خان را فالو کرده است.

علیرضا بیرانوند مجددا افشین پیروانی را فالو کرد.
علیرضا بیرانوند مجددا افشین پیروانی را فالو کرد.

 گل محمدی گزینه ای جز بیرانوند ندارد 

شب گذشته و همزمان با برنامه فوتبال برتر حسین شهریاری و حسین خبیری در منزل بیرانوند با او جلسه ای داشتند.

در این نشست که درویش هم در جریان آن بود و برگزاری آن از تصمیمات جلسه هیات مدیره و درویش با گل محمدی بود مباحث زیادی مطرح شده گل محمدی هم دیروز عصر با بیرانوند صحبت کرده و از او خواسته همه جوانب را در تصمیمات خود لحاظ کند و در فشار روحی و دلخوری و چنین وضعیتی تصمیم نگیرد.

بیشتر بخوانید:

فیلمی از مقابل هتل اسپیناس محل مذاکره بیرانوند با مسئولان باشگاه استقلال

درویش هم دیشب در فوتبال برتر گفت که بیرانوند برای ماندن پالس داده هر چند گلر ملی پوش پرسپولیس از برخی حرفهای شب گذشته درویش شاکی کرده و ناراحتی خود را به یک مقام مسوول منتقل کرده و آن مقام مسوول هم گفته درویش منظورش وکیل تو بود نه خودت.

فعلا باشگاه در حال بررسی پیشنهاد بیرانوند برای ماندن است.بیزانوند گفته با یک سوم رقم پیشنهادی استقلال می ماند درویش هم گفته مشکلی با افزایش رقم قرارداد بیرانوند ندارم اما به شرطی که بدانم تیم به هم نمیریزد.

بیرانوند قبلا درخواست افزایش مبلغ قرارداد نداشت اما حالا که استقلال ارقام سنگینی را از طریق یک هوادار متمول پیشنهاد داده شرایط فرق کرده است 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا