استقلالپرسپولیسورزشی

پرسپولیس، علیرضا بیرانوند را تهدید کرد | دیدار ما در دادگاه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پرسپولیس، علیرضا بیرانوند را تهدید کرد | دیدار ما در دادگاه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

باشگاه پرسپولیس در تدارک دادگاهی کردن علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند که این روزها در صدر جنجالی ترین اخبار و ترند روز سایت‌های خبری می باشد در دوراهی سخت قرار گرفته است. از یک سو پرسپولیس او را دیگر نمی خواهد و از سوی دیگر نمی تواند به استقلال برود.

بیشتر بخوانید:

تکذیب خبر توافق شفاهی علیرضا بیرانوند با استقلال

 به گزارش باغستان نیوز به نقل از فارس، علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس مذاکراتی را با استقلال انجام داد تا در صورت رسیدن به توافق بتواند به این تیم بپیوندد.

این مسئله در این یکی دو روز حواشی زیادی ایجاد کرد اما حالا صحبت از این به میان آمده که احتمال حضور بیرانوند در استقلال کمتر از گذشته شده است، احتمالاً بنا به دلایلی این انتقال جنجالی صورت نگیرد.

از طرفی دیگر خبر می رسد که باشگاه پرسپولیس هم تمایل چندانی به قرارداد مجدد با بیرانوند ندارد و به احتمال زیاد دیگر این دروازه‌بان ملی‌پوش در پیراهن سرخ‌پوشان نخواهیم دید.

گفته می‌شود، باشگاه پرسپولیس احتمالاً به دلیل اتفاقات رخ داده از علیرضا بیرانوند شکایت خواهد کرد. این مسئله‌ای است که هیأت مدیره باشگاه باید درباره آن تصمیم‌گیری کند اما احتمال آن کم نیست.

در صورتی که بیرانوند با  استقلال قرارداد نبندد و از آنجایی که گفته می‌شود پرسپولیس او را نمی‌خواهد احتمالاً او فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند مگر اینکه اتفاق دیگری رخ بدهد.

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰ 

خرید پیراهن پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33999

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا