استقلالپرسپولیسورزشی

تیکه سنگین و باورنکردنی رضا درویش به حجت کریمی مدیرعامل مستعفی استقلال

 در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تیکه سنگین و باورنکردنی رضا درویش به حجت کریمی مدیرعامل مستعفی استقلال مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کنایه جنجالی رضا درویش خطاب به حجت کریمی چه بود؟

بازی نمایشی علیرضا بیرانوند به مدت دو روز تمام شد و بالاخره این دروازه بان ملی پوش با تیم پرسپولیس به مدت ۲ فصل قرارداد جدیدی به امضا رساند.

اما ترکش های این قرارداد، استعفای حجت کریمی و امیری در باشگاه استقلال بود.

بیشتر بخوانید:

افشای علت حذف کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس | همه را به شوک فرو برد

ساعتی بعد از استعفای حجت کریمی، رضا درویش با آرامش روی صندلی خود تکیه زد و در حالی که مقابل خبرنگاران نشسته بود، به سوالات آنها پاسخ داد. یکی از سوالات این بود: آقای کریمی استعفا داد، تا دیروز با او کل‌کل داشتید و حتی خودش می‌گفت ما می‌توانیم راحت از بین خبرنگاران رد شویم.

درویش پاسخ داد: البته بعید می‌دانم این شکلی باشد و آقای کریمی از دوستان بسیار خوب ما بود. شاید استعفای ایشان دلیل دیگری داشته چون آقای بیرانوند که آنجا نمی‌رفتند و این را خودشان می‌دانستند.

وی افزود: با اینکه مذاکره را تائید کردند اما من نمی‌دانم. شاید آنها مشکلات دیگری داشتند و به همین خاطر استعفا دادند. امروز از مشکلاتشان می‌گفتند و ما امیدواریم این مشکلات حل شود. چون آنها تیم همشهری ما هستند.

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰ 

خرید پیراهن پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا