پرسپولیسورزشی

دومین کاپیتان پرسپولیس هم جدا شد | خداحافظ دایی، دلمان برایت تنگ می شود

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره دومین کاپیتان پرسپولیس هم جدا شد | خداحافظ دایی دلمان برایت تنگ می شود مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

جدایی کمال کامیابی نیا بعد از 9 سال حضور در پرسپولیس

کمال‌الدین کامیابی نیا بعد از 9 سال بازی در پرسپولیس از این تیم جدا شد. او که یکی از کاپیتان های این باشگاه به حساب می آمد، مجبور شد که از این تیم خداحافظی نماید.

گویا خبر رسیده است که پرسپولیس با یک هافبک دفاعی به توافق رسیده است و با توجه به حضور سینا اسدبیگی و میلاد سرلک در این پست، و از لیست خارج کردن یک بازیکن ، مجبور به حذف کامیابی نیا از پرسپولیس شده اند.

بیشتر بخوانید:

تیکه سنگین و باورنکردنی رضا درویش به حجت کریمی مدیرعامل مستعفی استقلال

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که افتخارات زیادی را همراه با این تیم کسب کرده است از جمع‌ سرخ‌پوشان جدا شد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه آیا کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس جدا شده است یا خیر، تصریح کرد: بله‌. او هم همراه سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شد و لازم است از تمام زحماتی که در این سال‌ها برای پرسپولیس داشتند، تشکر کنیم زیرا یقین دارم این بازیکنان نقش به سزایی در قهرمانی‌های چند سال اخیر تیم داشتند. خاطرات خوبی هم از خودشان در باشگاه و بین هواداران و ارکان پرسپولیس به جا گذاشتند.

سیامک نعمتی پس از جدایی از پرسپولیس راهی تراکتور شد و حالا باید منتظر ماند تا کامیابی‌نیا دومین کاپیتان پرسپولیس تیم جدیدش را انتخاب کند.

خرید پیراهن پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا