استقلالورزشی

استوری جنجالی همسر سید حسین حسینی دروازه بان استقلال چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره استوری جنجالی همسر سید حسین حسینی دروازه بان استقلال چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

واکنش عجیب همسر سید حسین حسینی در یک استوری

سید حسین حسینی دروازه بان استقلال که بعد از فینال جام حدفی با واکنش ها و تهدیدهای بعضی از هواداران استقلال مواجه شده بود، حالا بر سر دو راهی قرار گرفته است.

خانم پریا رخشنده همسر این دروازه‌بان که سرانجام طاقتش لبریز شده بود دیشب در پیج شخصی‌اش نسبت به این تهدیدها واکنشی نشان داد و استوری را میان مخاطبانش به اشتراک گذاشت. متن استوری او بدین شرح است:

بیشتر بخوانید:

معاوضه کریستوفر کنت با سید حسین حسینی | دروازه بانان استقلال و فولاد جابجا می شوند

 خیلی خودمو کنترل کردم که استوری نزارم ولی وقتی میبینم یه عده بی وجود با پیج فیک که حتی جرات ندارن با پیج اصلیشون بیان به بچه طفل معصوم توهین میکنن نتونستم جواب ندم استقلال با همین دروازه بان قهرمان شد یادتون هست که؟ یکبار شد ازش تشکر کنید؟ چی شده که انقدر قلب ادما سیاه شده شما از چی خبر دارین  شما فقط ناراحتین ولی یکروز نمیتونید جای ما زندگی کنید

 

استوری جنجالی همسر سید حسین حسینی دروازه بان استقلال
 

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. به هیچ عنوان بی احترامی به خانواده ورزشکاران آنهم دروازبان ملی آقای (حسینی) پذیرفته نیست ، فراموش نکنید که ما ایرانی و انسان و صاحب غیرت هستیم، برای جناب حسینی و خانواده محترمشان آرزوی سربلندی و موفقیت دارم ، حسین جان دوباره بدرخش،💙⭐⭐💙👑🙏

    2
    1
دکمه بازگشت به بالا