پرسپولیسورزشی

کدام بازیکنان از لیست پرسپولیس خارج می شوند؟ خداحافظی اجباری با این ۳ نفر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کدام بازیکنان از لیست پرسپولیس خارج می شوند؟ خداحافظی اجباری با این ۳ نفر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

چه بازیکنانی از فهرست پرسپولیس حذف می شوند؟

خبرها حاکی از آن است که پرسپولیس باید از میان مهدی عبدی، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر دو نفر را به تیم های دیگر بفرست تا بتواند برای بازیکنان جدید جای خالی باز کند.

اگر حسین کنعانی زادگان با پرسپولیس قرارداد ببندد، پرسپولیس باید فکری به حال لیست خود بکند. و احتمالا فرشاد فرجی نیز اجبارا به یک تیم دیگر قرضی برود.

خبرهای ضد و نقیضی در مورد سربازی میلاد سرلک به گوش می رسد و اگر بنا باشد این هافبک دفاعی پرسپولیس به خدمت سربازی برود او هم مجبور است در تیم ملوان فوتبالش را ادامه بدهد.

نگاهی می کنیم به فهرست بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر:

فهرست بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر
فهرست بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر

در فصل پیش‌رو نام عبدی در لیست بزرگسالان قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد مهدی عبدی یکی دیگر از بازیکنان خروجی پرسپولیس خواهد بود

جدایی عبدی منوط به جذب مهاجم خارجی است که انتظار می‌رود مدیریت باشگاه هرچه زودتر در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی کریستین گیتکایر مهاجم دانمارکی مدنظر پرسپولیس کیست؟ + فیلم گل ها

نکته دیگر اینکه لئاندرو پریرا تحت قرارداد پرسپولیس است، اما به تمرینات فراخوانده نشده تا به این ترتیب در مسیر جدایی از سرخپوشان قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا راهی برای فسخ بی‌دردسر با این بازیکن پیدا کند و در این صورت او نیز از جمع بازیکنان‌پرسپولیس کنار می‌رود.

با این حال ابهام مهم در مورد مهدی عبدی و محمد عمری بود که باتوجه‌به انتقال از آکادمی به تیم اصلی و بر اساس قوانین جدید، این تصور می‌شد که دارای معافیت خواهند بود و در لیست سهمیه آزاد قرار خواهند گرفت، اما پیگیری ها نشان می‌دهد که مهدی عبدی و محمد عمری در این دسته قرار ندارند.

نکته عجیب اینکه سرخپوشان به دنبال جذب حسین کنعانی هم هستند که در این صورت باید منتظر تعداد بازیکن خروجی بیشتر در لیست بازیکنان‌پرسپولیس ماند و احتمالا باید منتظر چند خروجی غیرمنتظره دیگر بعد از کمال و گوهری هم ماند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا