ورزشی

ساعت دقیق بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا در مسابقات لیگ ملت ها

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت دقیق بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا در مسابقات لیگ ملت ها مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران در برابر کوبا

دو تیم ملی والیبال ایران و کوبا از ساعت 00:00 روز دوشنبه 19 تیر 1402 ( ساعت ۱۲ شب) به مصاف هم می روند.

این دیدار آخرین بازی تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات است که یکی از ضعیف ترین بازی ها و نتایج را کسب نموده است.

 تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ از ساعت ۳:۳۰ بامداد یکشبنه، ۱۸ آذر به مصاف آرژانتین رفت  و سه بر دو (۲۵ بر ۱۹، ۲۸ بر ۳۰، ۲۷ بر ۲۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۱) شکست خورد.

بیشتر بخوانید:

جدول رده بندی تیم ها والیبال لیگ ملت ها ۲۰۲۳ + رتبه ایران

برنامه کامل مسابقات و بازیهای لیگ ملت های والیبال در سال ۲۰۲۳

کدام بازیکنان‌ایران در بازی کوبا غایب هستند؟

تیم ملی والیبال ایران در حالی از ساعت ۲۴ امشب به مصاف کوبا می‌رود که علی حاجی‌پور، قطر پاسور خود را به دلیل مصدومیت در ست سوم بازی با آرژانتین در اختیار نخواهد داشت.

همچنین جواد کریمی که در ست چهارم مسابقه با آرژانتین مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و مرتضی شریفی که تا اواخر مسابقه با مصدومیت بازی کرد، احتمال دارد مقابل کوبا به میدان نروند و حضور آنها بستگی به وضعیت سلامت این بازیکنان و نظر کادر فنی خواهد داشت.

برنامه بازی های تیم والیبال ایران در هفته سوم مسابقات لیگ ملتها ۲۰۲۳

این در حالی‌ است که پوریا حسین خانزاده هم روز گذشته برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان از آناهایم به منامه رفته و به تیم ملی جوانان پیوسته است.

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا