اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت اصلی دستگیری رائفی پور در عربستان چه بود؟ + فیلم صحبت های او علیه عربستان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت اصلی دستگیری رائفی پور در عربستان چه بود؟ + فیلم صحبت های تند او علیه عربستان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل دقیق بازداشت رائفی پور به خاطر صحبت هایش در این کلیپ بود

کلیپی که در روزهای اخیر از رائفی‌پور در شبکه‌های اجتماعی در مورد عربستان وایرال شده بود!

تکذیب خبر دستگیری رائفی پور توسط وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت رائفی‌پور، گفت: وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های ایران در عربستان سعودی به‌طور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش‌آمده هستند.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی درباره برخی اخبار منتشر شده در خصوص وضعیت علی‌اکبر رائفی‌پور در عربستان سعودی و برخی گمانه‌زنی‌ها در این ارتباط، گفت: وی به عنوان یک شهروند حج‌گزار ایرانی در پایان مناسک حج و به هنگام خروج از فرودگاه جده به دلیلی که هنوز برای ما به درستی مشخص نشده است، با مشکل خروج مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و سفارت ایران در ریاض بلافاصله در تماس و گفت‌وگو با مقامات و بخش‌های ذی‌ربط دولت عربستان، موضوع را پیگیری و اقدامات حمایتی خود را به منظور رفع مشکل انجام دادند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت رائفی‌پور، افزود: وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های ایران در عربستان سعودی به طور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش‌آمده و بازگشت وی به کشور است.

 اولین اظهارات رائفی‌پور از عربستان

من تمام قوانین عربستان را رعایت کردم. خیلی امر و نهی می‌کنند

🔹این مسئله باید حل بشود که هر ایرانی که وارد عربستان بشود، تن و بدنش بلرزد. چنین مسائلی در عراق حل شد. نوبت عربستان است.

🔹در عربستان تغییراتی آغاز شده و برخی در برابر این تغییرات دارند شیطنت و مقاومت می‌کنند.

 عربستان رائفی‌پور را ممنوع‌الخروج کرد

موسسه مصاف اعلام کرد:
🔹برخی عناصر دولت سعودی بر خلاف قوانین بین‌الملل و عرف دیپلماتیک، بدون هیچ توضیح و دلیل قانونی، اقدام به ممنوع‌الخروجی استاد علی‌اکبر رائفی‌ پور از خاک عربستان کرده‌اند.
🔹لازم به ذکر است آقای رائفی‌پور که برای انجام حج واجب به‌صورت کاملا قانونی وارد خاک عربستان شده و هیچ عمل مجرمانه‌ای در آن سرزمین نداشته است، در فرودگاه جده از خروج ایشان جلوگیری شده و بدون هیچ توضیحی مانع بازگشت ایشان شده‌اند.
🔹هرچند ایشان هنوز از عربستان ممنوع‌الخروج هستند اما تاکنون بازداشتی صورت نگرفته و با پیگیری دیپلماتیک وزارت‌خارجه جمهوری اسلامی ایران، ساکن کنسول‌گری و در سلامت کامل می‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫23 دیدگاه ها

  1. با سلام،،،، بعضی مثل رائفی پور با تحریک صعودی ها مانع روابط دیپلماتیک ایران و عربستان می شوند،،، این بعضی ها همانهایی هستند که در سفارت عربستان 8سال پیش شیطنت کردند و ایران مجبور شد هزینه گزافی بپردازد،،،،، این بعضی ها تافته جدا بافته از ملت هستند که خود را بالاتر از قانون می دانند،،،، چون پشت شان گرم ونرم است و درکی از مشکلات مردم ندارند

    2
    3
  2. اگر یه نخ مو از جناب استاد رائفی پور کم شود باید پاسخگو باشند از نظر بنده کار آنان مشکوک است نکند با استفاده از میکروب ها اقدام به مسمومیت جناب استاد رائفی پور کنند چون ال سعود ارتباطات آشکار و پنهانی با رژیم صهیونیستی دارد و رژیم صهیونیستی هم سابقه ترور دشمنان خود از طرق مختلف دارند مگر جناب آقای طالب زاده را ترور میکروبی نکردند مگر جناب آقای سلحشور و جمال شورجه را ترور میکروبی نکردند مگر دانشمندان برجسته هسته ای ایران را ترور نکردند

    9
    15
    1. این کار سازمان دهی شدست و بی شک یک سری مسائل از داخل کشور مقدمه چینی کرده
      اینکه استاد رو بردن اونجا و الان دارن اشکار میکنند نیتشون رو و به نام دشمن به تنهایی میخوان تمومش کنن بدیهیه

      حاج قاسم هم که شهیدش کردن غز داخل نامردهایی بود

      یا امام زمان به داد سربازت برس

      7
      6
    2. به ت… م چپ اسب حضرت عباس که گرفتندش
      فازت چیه؟
      از بس دری وری گفته خوبه یه مشت و مالی به این استاد اعظم بدهند!😂😂😂

      3
      4
  3. هرچه زودتر ال سعود باید نسبت به آزادی جناب استاد رائفی پور باید اقدام کند ال سعود منتشر کننده تروریسم و جهل در جهان است فکر می کنند می توانند همان کاری با مردم کشور خود و بعضی از مردم جهان انجام می دهد با ایرانیان هم می تواند انجام دهد

    4
    7
    1. مرگ بر عربستان سقوطی وشیوخ تکفیری وهابی. انشالله به امید آزادی استادرئوفی پور وبرگشت به کشور عزیزمان ایران مقتدر اسلامی

      3
      7
  4. این رو داشتن نیست این حق گفتنه که خیلیا جرئتشو ندارن
    باریک الله به رائفی پور که اینقدر با سواد و شجاع حرف زده

    18
    13
  5. خیلی رو داره،،هر حرفی رو زده ،،بعد انتظار داره درعربستان کسی کارش نداشته باشه،،،،،اگه یه شخصیت عربستانی ،تا دلش بخواد به ایران اهانت بکنه ،،،حتی به رهبری توهین کنه ،، یه موقع بخواد بیاد ایران چه اتفاقی براش میفته!!!!!!!!

    22
    9
    1. حرف مفت نزن
      ایران با افراد ایرانی که حتی به رهبر توهین کردند کاری ندارد، چه برسد به افراد خارجی.

      10
      7
      1. چرت میگی تو ایران جرات داری از رهبر ایراد بگیری اونچنان تو لیست سیاه میبرنت که خودت نفهمی تو برو امتحان کن بگو ولایت مطلقه رو قبول ندارم رهبری باید هر چند سال یک بار تایید مردم بشه
        ببین خفت رفته خشتکت نیست

        2
        2
        1. توهین به شخص اول مملکت همه جا در دنیا مجازات داره
          ولی انتقاد کردن نه
          چرا سیاه نمایی میکنیم
          اینهمه به رهبری انتقاد میشه
          کیو تو گونی کردن و بردن !؟

          1. آقای رائفی پور بارها و بارها تو سخنرانی هاش گفته آل صعود نجس یا آل یهود و خیلی چیزای دیگه این دیگه از انتقاد بیشتره فک کنم. درسته همه حرفاشم درسته ولی این حرفا رو در رابطه با اسرائیل بزنه مسئله ای نیست چون ایشون که نمیره اسرائیل ولی چون مسلمانه حج میره. مکه جزئی از عربستانه و عربستان یعنی همون آل صعود نجس. ولی خدایی خیلی جرات داره. همه دنیا میدونن با خاشقچی چکار کردن. خدارو شکر ایشون سلامت هستن

دکمه بازگشت به بالا