اخبار مهم و فوریورزشی

ساعت بازی تیم ملی والیبال جوانان ایران مقابل لهستان امروز سه شنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت بازی تیم ملی والیبال جوانان ایران مقابل لهستان امروز سه شنبه 20 تیر 1402 در مرحله یک چهارم نهایی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان و ساعت دقیق بازی والیبال جوانان ایران در برابر لهستان

دو تیم والیبال جوانان ( زیر 21 سال ) ایران و لهستان امروز سه شنبه 20 تیر 1402 از ساعت 14:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان از روز جمعه 16 تیر در شهر منامه کشور بحرین آغاز شد و تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله اول با پیروزی مقابل تیم‌های تایلند، تونس و بحرین به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله دوم مسابقات راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

جدول رده بندی تیم های والیبال جوانان جهان زیر ۲۱ سال ۲۰۲۳

جوانان کشور در اولین دیدار از رقابت‌های مرحله دوم  امروز سه‌شنبه 20 تیر  از ساعت 14:30 به مصاف لهستان خواهند رفت.

به همین دلیل دیروز دوشنبه جوانان ایرانی از ساعت 14  به وقت بحرین در ورزشگاه بن راشد منامه بحرین، حدود یک ساعت تمرین بدنسازی انجام دادند و وزنه زدند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در ابتدای این تمرین دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و از نظر ذهنی آن‌ها را برای مرحله دوم مسابقات که سخت‌تر و مهم‌تر است، آماده کرد و به شاگردانش برای کسب پیروزی انگیزه داد. در بخش دوم، بازیکنان به تمرینات توپی و مرور تاکتیک‌ها پرداختند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران بعدازظهر دیروز نیز یک جلسه آنالیز مسابقات لهستان را در برنامه داشت و نقاط ضعف و قوت حریف را مرور کرد. تیم ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های لهستان، تایلند و بلغارستان هم‌گروه است و دو تیم اول گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا