اجتماعی و فرهنگی

عکس جدید مازیار لرستانی در کنسرت ایوان بند همه را شگفت زده کرد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره عکس جدید مازیار لرستانی در کنسرت ایوان بند همه را شگفت زده کرد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تصویر جدیدی از مازیار لرستانی در کنسرت ایوان بند

مازیار لرستانی با نام قبلی شهره لرستانی حالا با تیپ و شخصیت مردانه در اماکن عمومی ظاهر میشود.

در جدیدترین عکس او در کنسرت ایوان بند با شکل و شمایل جدیدی عکسی را به اشتراک می گذارد.

عکس جدید مازیار لرستانی در کنسرت ایوان بند همه را شگفت زده کرد
عکس جدید مازیار لرستانی در کنسرت ایوان بند همه را شگفت زده کرد

بیوگرافی مختصری از مازیار لرستانی

مازیار لرستانی (متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵) بازیگر، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم «اُغُر بخیر» آغاز کرد و تاکنون در بیش از ۴۰ فیلم و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده‌است. از جمله آثار سینمایی او می‌توان به «میم مثل مادر»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «سیمرغ» اشاره کرد. در تلویزیون نیز در سریال‌های «زیر تیغ»، «دختران»، «آرایشگاه زیبا» و «حس سوم» بازی کرده‌است. لرستانی همچنین در عرصه تئاتر نیز فعال بوده و در نمایش‌های «سلطان مار»، «پرده برداری»، «آنتیگون» و «متوری» به ایفای نقش پرداخته است. او در سال ۱۳۹۹ با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که از این پس با نام مازیار لرستانی زندگی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. شهره شما که حضرت علی علیه السلام را قبول داری اینقدر با مردان دمخور نشو .تو زنی مرد نیستی اطرافیانت تو را دست انداخته اند .تا دیر نشده این کارات را کنار بگذار.

  2. شهره جون دست از این کارات بردار.مگه زن بودی چه عیبی داشت ؟واقعا قباحت داره.اطرافیانت تو را دست انداخته اند و به تو می خندند .به خودت بیا .جنسیت تو زنه مرد نیستی .

دکمه بازگشت به بالا