اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا قسمت هشتم صداتو امروز چهارشنبه 28 تیر 1402 پخش خواهد شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا قسمت هشتم صداتو امروز چهارشنبه 28 تیر 1402 پخش خواهد شد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

علت پخش نشدن قسمت هشتم صداتو امروز چهارشنبه 28 تیر 1402 چیست؟

این روزها که مسابقه صداتو در بین مردم جا باز کرده است و یک برنامه متفاوت را پلتفرم فیلیمو شاهد هستیم به علت مصادف شدن با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و دهه اول محرم روز چهارشنبه 28 تیر 1402 پخش نخواهد شد.

دانلود لینک های قسمت های قبلی مسابقه صداتو  – کلیک کنید

قسمت جدید و هشتم گیم‌شوی صداتو بعد از دو هفته دیگر از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد و علاقه‌مندان به این رئالیتی‌شوی جذاب می‌توانند قسمت بعدی را در روز چهارشنبه 11 مرداد تماشا نمایند.

بیشتر بخوانید:

معیار و نحوه انتخاب شرکت کنندگان مسابقه صداتو بر چه اساسی است؟

تهیه کننده و کارگردان صداتو درباره استقبال مردم از این مسابقه گفت: از ابتدا فکر می‌کردم که صداتو با اقبال عمومی مواجه شود چرا که خیلی برای آن زحمت کشیدیم و ماه‌ها به تمام جزئیات فکر کرده بودیم،

به همین دلیل انتظار استقبال را داشتم اما واقعیت این است که انتظار این حد از پسند مخاطب را نداشتم. این جریان ادامه دارد و آمارهایی که فیلیمو به من می‌دهد هم تأیید می‌کند که هفته به هفته این برنامه بیشتر دیده می‌شود.

همچنین بر اساس تجربه و جامعه‌شناسی رسانه‌ای وقتی بین مردم راه می‌رویم متوجه می‌شویم که از هر مثلاً ۱۰ نفر چند نفرشان مشغول صحبت درباره این برنامه هستند، اتفاقی که نشان‌دهنده خوش مخاطب بودن صداتو است.

حامد جوادزاده در مورد نحوه انتخاب شرکت کنندگان بیان کرد: در فصل اول چون نمی‌توانستیم فراخوان دهیم از محیط اطرافمان انتخاب کردیم. از حدود ۳۰ نفر تست گرفتیم افرادی که توانایی بازی کردن تفکرشان را داشته باشند و شاداب و خوش انرژی باشند و در عین حال قصه خوبی داشته باشند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=35155

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا