ورزشی

ساعت بازی والیبال ایتالیا و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق بازی والیبال تیم های ایتالیا و آرژانتین امروز چهارشنبه 28 تیر 1402 در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال لیگ ملتهای 2023 جهان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساعت دقیق بازی والیبال ایتالیا مقابل آرژانتین

دو تیم ملی والیبال ایتالیا و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های 2023 امروز چهارشنبه 28 تیر 1402 از ساعت 18:30 به مصاف هم می روند.

آرژانتین در این دوره با راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال مردان 2023 برای اولین بار تاریخ ساز شد. آرژانتینی ها که صاحب مدال برنز المپیک بودند، قصد دارند به تاریخ سازی خود ادامه دهند و اکنون باید با صخره سخت ایتالیایی‌ها روبرو شوند.

حریف آن ها ایتالیا، قهرمان فعلی جهان خواهد بود که بدون شک در میان برترین ها برای قهرمانی در این دوره حضور دارند. این تیم ها در هفته اول مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که آرژانتین با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که بازی امروز، رقابتی بسیار نزدیک‌تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳

تیم‌های ژاپن، لهستان، ایتالیا، ایتالیا، آرژانتین، برزیل، اسلوونی و آرژانتین موفق شدند با عملکردی خوب در دور مقدماتی، به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات صعود کنند.

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا