پرسپولیسورزشی

بیوگرافی بنیک افوبه مهاجم مدنظر پرسپولیس کیست؟ + فیلم گل های زده شده

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی بنیک افوبه مهاجم مدنظر پرسپولیس کیست؟ + فیلم گل های زده شده مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آشنایی با بنیک افوبه مهاجم اسبق تیم میلوال انگلیس

بنیک تونانی آفوبه (متولد ۱۲ فوریه ۱۹۹۳) یک فوتبالیست حرفه‌ای است که در پست مهاجم برای تیم حتای امارات بازی می‌کند. او در انگلستان متولد شد و در شش نوبت بین سال‌های 2017 تا 2018 بازیکن تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو بود.

او در حال حاضر 30 سال سن دارد و اهل کشور کنگو می باشد و هم اکنون بدون تیم است.

بنیک تونانی آفوبه
بنیک تونانی آفوبه

آفوبه در فوریه 2010 یک قرارداد حرفه ای با آرسنال امضا کرد و به باشگاه های مختلفی از جمله هادرزفیلد تاون، ردینگ، بولتون واندررز، میلوال، شفیلد ونزدی و میلتون کینز دانز قرض داده شد. پس از یک فصل در آنجا، او فصل بعد به صورت قرضی به باشگاه سابق وولوز بازگشت .

بنیک تونانی آفوبه اصالتاً کنگویی است و دو دختر از شریک زندگی خود به نام لوییس دارد. او دختری به نام آمورا داشت که در نوامبر 2019 در سن دو سالگی درگذشت. آمورا به دلیل ابتلای غیرمنتظره به سپتیسمی( بیماری گَندخونی یا پَلَشت‌خونی نوعی التهاب است) در بیمارستان درگذشت. او دختر دیگری دارد که آلبا نام دارد و در زمان مرگ خواهر بزرگترش تنها یک سال داشت

پیگیری ها مشخص کرد که بنیک افوبه مهاجم کنگو نام مهاجم مدنظر پرسپولیس بوده و در آخرین ایمیل به باشگاه پرسپولیس شرایط مالی خودش را اعلام کرده است.

یحیی گل محمدی قرار است که بازی این بازیکن رو ببیند و اگر که مورد تایید بود با او قرارداد ببندد.

فیلم گل های زده شده توسط بنیک تونانی آفوبه

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا