ورزشی

خلاصه بازی دوستانه رئال مادرید و آ.ث میلان در آمریکا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره خلاصه بازی دوستانه رئال مادرید و آ.ث میلان در آمریکا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی دوستانه رئال مادرید مقابل آ.ث میلان

ترکیب ابتدایی رئال مادرید:

آندری لونین، فرلاند مندی، ناچو فرناندز، ادر میلیتائو، لوکاس واسکز،ادواردو کاماوینگا، تونی کروس، جود بلینگام، براهیم دیاز، خوسلو، فدریکو والورده

ترکیب اولیه تیم آ.ث میلان ایتالیا:

اسپورتیلو | کالابریا، سیمیچ، توموری، فلورنزی | لوفتوس چیک، کرونیچ، پوبگا | مسیاس، کولومبو و پولیشیچ

تعویضی‌های رئال مادرید و میلان

  • رئال مادرید: کارواخال، آلابا، گارسیا، رودیگر، مودریچ، شوامنی و وینیسیوس (46)، پاز (65)
  • میلان: رومرو (32)، منیان، هرناندز، کیائر، شاو، ادلی، ریندرس، دکتلار، ژیرو، لیائو و سائلماکرز (70)

نتیجه دیدار تدارکاتی رئال‌مادرید در برابر میلان‌ایتالیا

رئال مادرید در دیداری دوستانه با درخشش فدریکو والورده مقابل میلان با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید.

نیمه اول مسابقه با بازی مالکانه رئال مادرید آغاز شد. کهکشانی‌ها به دلیل روی آوردن به سیستم 2-4-4 و تراکم بیشتر در خط هافبک خود، نبض بازی را در اختیار داشتند؛ اما این میلان بود که در موقعیت‌سازی بهتر عمل کرد و دو بار به گل رسید. ابتدا فیکایو توموری در دقیقه 25 روی ارسال یک ضربه کرنر گل اول روسونری را به ثمر رساند و سپس لوکا رومرو، خرید جدیدی میلانی‌ها در دقیقه 42 با شوتی فوق‌العاده، برای دومین بار شیاطین را پیش انداخت. بازی در نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود روسونری خاتمه یافت.

در نیمه دوم اما ورق به سود رئال مادرید برگشت. با ورود ستارگانی چون لوکا مودریچ، وینیسیوس جونیور و رودریگو به زمین، مادریدی‌ها در خلق موقعیت بسیار بهتر عمل کردند و البته فدریکو والورده با دو شلیک خود، مرد اول تیم کارلو آنچلوتی در این دیدار بود. رئال مادرید در عرض 3 دقیقه، دو بار توسط ستاره اروگوئه‌ای به گل رسید که البته گل اول مادریدی‌ها با واکنش بسیار ضعیف مارکو اسپورتیلو، دروازه‌بان میلان همراه بود. در نهایت لوس‌بلانکوس در دقیقه 84 توسط وینیسیوس جونیور روی پاس استادانه لوکا مودریچ به گل سوم رسید تا کامبک شیرین خود را در کالیفورنیا تکمیل کند. آندزی لونین، گلر امروز رئال مادرید در دقیقه 75 مسابقه یک سوپرسیو دیدنی روی ضربه سر ژیرو از خود به جای گذاشت.

منبع مطلب: طرفداری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا