اخبار روز

آیا امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اینکه آیا امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ادارات تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بعد از تعطیلی یکی دو روزه ادارات در شهرهای استان مرکزی و قم و خراسان رضوی در هفته پیش حالا این سوال برای کارمندان و شاغلین پیش آمده است که آیا امروز شنبه هفتم مردادماه تعطیل است یا خیر؟

کاهش ساعات کاری ادارات زنجان همزمان با یوم‌الزینب

🔹 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان، از تغییر ساعت کاری ادارات زنجان در یوم‌الزینب خبر داد.

🔹مرتضی شهامی: با توجه به برگزاری مراسم یوم‌الزینب در روز یازدهم محرم و برپایی دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی زنجان کاهش پیدا خواهد کرد.

🔹 این تغییر ساعت همانند سنوات گذشته در روز یازدهم محرم امسال نیز اعمال خواهد شد، روز شنبه ۷ مرداد ماه که مصادف با یازدهم محرم است، ساعات کاری ادارات زنجان  تا ۱۱ صبح خواهد بود.

🔹 این تصمیم در راستای حضور پرشور کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در کنار سایر اقشار مردم در مراسم یوم‌الزینب اتخاذ شده است.
تاخیر دو ساعته آغاز به کار ادارات خوزستان در روز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲

🔸سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری از تاخیر ۲ ساعته در شروع به کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روز شنبه خبر داد.

🔸 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری: با توجه به ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی در دو روز منتهی به تعطیلات آخر هفته و حضور گسترده و بی نظیر مردم‌ ولایتمدار استان در برنامه های شور و شعور حسینی و درخواست هیاتهای عزاداری، با هدف تعظیم شعائر و نظر به در پیش بودن مراسم شام غریبان حسینی در جمعه شب به منظور رفاه حال کارکنان جهت مشارکت و اجرای مراسم عزاداری ساعت آغاز به کار ادارات ، سازمانها ، شرکت ها، بانک ها و موسسات دولتی برای امروز شنبه مورخ ۷ مردادماه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

🔸این تاخیر شامل مراکز درمانی، امدادی و خدمات رسان نمی‌شود.

ــ

در صورت اطلاعیه جدید درباره تعطیل بودن ادارات در استان ها امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲؛ این مطلب به روز رسانی خواهد شد

بیشتر بخوانید

تاریخ دقیق شام غریبان ۱۴۰۲

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا