ورزشی

زمان دقیق بازی دوستانه رئال مادرید و بارسلونا در آمریکا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق بازی دوستانه رئال مادرید و بارسلونا امشب یکشنبه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق بازی دوستانه بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا بامداد روز یکشنبه 8 مرداد 1402 از ساعت 00:30 در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند.

بارسلونا پس از شکست 5-3 مقابل آرسنال برای ترمیم چهره خود شنبه شب فرصت خوبی خواهد داشت. باور کنید ال کلاسیکو میتواند همه چیز را تغییر دهد!

طبق گزارشی از آ.اس, ژاوی برای برد در این بازی هرکاری میکند و به همین دلیل او سیستم ضد وینیسیوس را به کار خواهد گرفت که شامل حضور رونالد آرائوخو در پست دفاع راست است.

رونالد آرائوخو اغلب وقتی مدافع راست بوده موفق شده وینیسیوس را مهارت کند. ژاوی البته تغییرات تاکتیکی دیگری نیز در خط هافبک و دفاع خواهد داد.

در تور پیش فصل آمریکا بزودی شاهد یک جدال جذاب بین بارسلونا و رئال مادرید خواهیم بود ، بعد از این تور بازیکنان زیادی هستند که احتمالا باشگاه را ترک خواهند کرد و سرجینیو دست یک گزینه است.

خاوی میگل :

اگر بارسلونا به دنبال فروش سرجینیو دست است بهتره که در الکلاسیکو حتی یک دقیقه هم به او فرصت بازی ندهد. ( اشاره به جدال با وینیسیوس )

زمان دقیق بازی دوستانه رئال مادرید و بارسلونا امشب یکشنبه

غیبت 2 ستاره رئال مادرید مقابل بارسلونا

کادنا کوپه در گزارشی مدعی شده دو بازیکن رئال مادرید مصدوم هستند و احتمالا الکلاسیکو بامداد یکشنبه را از دست میدهند.این بازیکنان فدریکو والورده و فرلاند مندی هستند.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از این حضور آردا گولر و تیبو کورتوآ را در الکلاسیکو تایید کرده است.

این بازی اگرچه دوستانه است اما به گفته سرمربی و بازیکنان دو تیم هیچ الکلاسیکویی دوستانه نیست و بنابراین انتظار یک رقابت جدی و جذاب میرود!

گفتنی است این مسابقه شنبه شب ساعت 00:30 دقیقه (بامداد یکشنبه) برگزار میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا