ورزشی

هدیه منحصر به فرد فدراسیون فوتبال ایران به پرسپولیس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره هدیه منحصر به فرد فدراسیون فوتبال ایران به پرسپولیس مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

هدیه فدراسیون فوتبال کشورمان به باشگاه پرسپولیس مشخص شد

امروز یکشنبه 8 مرداد 1402 پرسپولیس بالاخره به صورت رسمی توانست مجوز حرفه‌ای خود را از فدراسیون فوتبال ایران هدیه بگیرد.

بیشتر بخوانید:

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس آب پاکی را روی دست هواداران پرسپولیس ریخت!

با اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان از ۱۶ تیم لیگ برتری تنها ۶ تیم موفق به کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.

پرسپولیس، تراکتور، فولاد خوزستان، گل گهر، سپاهان و نساجی به همراه تیم خاتون بم از لیگ برتر بانوان، ۷ باشگاه ایرانی هستند که مجوز AFC را برای فصل جدید دریافت کرده‌اند.

مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس

تصویر مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس را در زیر مشاهده کنید:

مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس
مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس
مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس
مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس

مجوز حرفه ای باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به معنای تأیید شده بودن توانایی های مالی، سازمانی و فنی باشگاه ها برای شرکت در این رقابت های باشگاهی معتبر است. برای دریافت این مجوز، باشگاه ها باید شرایط مشخصی را از جمله داشتن بودجه مناسب، تأمین منابع مالی، داشتن تیم فنی و بازیکنان حرفه ای و داشتن تجهیزات و زیرساخت های لازم را برآورده کنند.

این مجوز به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اجازه می دهد که در این رقابت های بین المللی شرکت کنند و با تیم های حرفه ای دیگری از کشورهای آسیایی رقابت کنند. همچنین، این مجوز نشان دهنده قابلیت باشگاه ها برای رقابت در سطح بین المللی است و می تواند به افزایش شهرت و تعامل باشگاه ها در دنیای فوتبال کمک کند.

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا