بیوگرافی

بازیگر نقش الیف سو در سریال عشق از نو کیست؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازیگر نقش الیف سو در سریال عشق از نو کیست؟ + بیوگرافی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بازیگر نقش الیف سو در سریال عشق از نو چه کسی است؟

سو بورجو یازگی جوشکون، بازیگر نقش الیف سو در سریال عشق از نو می باشد.

سو بورجو یازگی جوشکون
سو بورجو یازگی جوشکون

بیوگرافی سو بورجو یازگی جوشکون

سو بورجو یازگی جوشکون (به ترکی استانبولی: Su Burcu Yazgı Coşkun‎؛ زادهٔ ۱۵ آوریل ۲۰۰۵) بازیگر اهل ترکیه است. در ایران به دلیل ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی خواهر و برادرانم شناخته شده‌است

جوشکون در ۱۵ آوریل ۲۰۰۵ در شهر استانبول به دنیا آمد. کوچک‌ترین فرزند خانواده است و دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. او در رشته تئاتر دبیرستان هنرهای زیبای پرا تحصیل می‌کند. او در مراسم ۴۸مین جوایز پروانه طلایی در ۴ دسامبر ۲۰۲۲ برنده جایزه در بخش‌های “ستاره درخشان سال” و “بهترین زوج مجموعه تلویزیونی” با هم‌بازی خود اونور سعید یاران شد

جوشکون در سن پنج سالگی بازیگری را به عنوان بازیگر کودک آغاز کرد. موفقیت او با شخصیت زینب در مجموعه تلویزیونی فانتزی محبوب رازی را به شما می‌گم در کنار دمت اوزدمیر، اکین کوچ، بوراک جان، برک جانکات به دست آمد.

او در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های محبوب بازی کرده‌است. از مجموعه‌های تلویزیونی محبوب که او در آن حضور بلندمدت داشته‌است می‌توان به مجموعه تلویزیونی کمدی عشق از نو، مجموعه تلویزیونی درام کلاغ اشاره کرد.

وی در سریال عشق از نو بازیگر نقش الیف سو را برعهده دارد.

او در مورد بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی اتاق قرمز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او در پانزده سالگی در مجموعه تلویزیونی جوانان خواهر و برادرانم نقش آفرینی کرد.


باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا