اخبار روز

سید فریدالدین معصومی که در حادثه تروریستی شاهچراغ شهید شد کیست؟ + بیوگرافی و علت شهادت

سید فریدالدین معصومی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر که برای پیگیری روند پیشبرد پروژه‌ها در استان فارس به شیراز سفر کرده بود، بعدازظهر دیروز برای نماز مغرب و عشاءدر جوار ضریح حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) حضور یافته بود که در حادثه تروریستی شاهچراغ به شهادت رسید.

جزئیات به شهادت رسیدن سید فریدالدین معصومی

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال حادثه تروریستی بعدازظهر دیروز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ۱۵ نفر از زوار شهید و ۱۹ نفر مجروح شدند.

یکی از زواری که در این حادثه تروریستی به شهادت رسید، سید فریدالدین معصومی، مدیرعامل جوان هلدینگ برق و انرژی غدیر بود.

‌وی که برای پیگیری روند پیشبرد پروژه‌های برق و انرژی غدیر در استان فارس، به شیراز سفر کرده بود، پس از جلسات کاری و همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء، در جوار ضریح نورانی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) حضور یافته بود که در کنار دیگر شهیدان این حادثه، توسط فرد تروریست به شهادت رسید.

طبق اعلام روابط عمومی هلدینگ برق و انرژی غدیر، همکاران این شهید، خاطره تلاش‌های ماندگار و مخلصانه او برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و رفع مشکلات صنایع کشور، به ویژه صنعت برق و منش مهربان و صمیمانه او در تعامل با همکاران و نخبگان این مرز و بوم را فراموش نخواهند کر‌د، هرچند ردای شهادت برازنده او بود‌.و

این شرکت برق و انرژی، ضمن ابراز تاسف عمیق از این حادثه تلخ و جانکاه و عرض تعزیت به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری، به خانواده‌های معظم شهدای مظلوم این حادثه تروریستی ‌تسلیت می‌گوید و برای همه شهدای گرانقدر این حادثه تلخ، علو درجات و محشور شدن با شهدای کربلا را مسئلت می‌کند.

تصاویری از مراسم تشییع شهید معصومی در تهران

دکتر «سیدفرید الدین معصومی» از شهدای مظلوم در حرم شاه‌چراغ علیه السلام از نخبگان کشور، فارغ التحصیل از نیوزلند و خدمتگزار کشور در زمینه برق بود.

توییت مجتبی اکبری

مجتبی اکبری فعال حوزه صنعت آب و برق در توییتر خود نوشت: دکتر ‎سید فریدالدین معصومی جهادگر عرصه برق و انرژی که برای پیگیری روند پیشبرد پروژه‌ها به شیراز سفر کرده بود؛ شب گذشته در حرم ‎شاهچراغ در حمله تروریستی به ‎شهادت رسید.

پیام تسلیت شرکت سرمایه گذاری غدیر

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

دکتر سید فرید الدین معصومی مدیر عامل جهادی و جوان هلدینگ برق و انرژی غدیر ، غروب روز چهارشنبه چهارم آبانماه در حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ایشان از نیروهای متخصص و مدیران جوان و جهادی کشور بود که روز گذشته به منظور نظارت و پیگیری های نیروگاه برق لامرد عازم استان فارس شده بود ، به هنگام نماز مغرب و عشا در حرم احمد بن موسی (ع) در کنار جمعی از هم میهنان عزیزمان به شهادت رسید.

شهید دکتر فریدالدین معصومی دارای دکترای مکانیک و مدیر عامل هلدینگ برق و انرژی غدیر بود . از ایشان دو یادگار به نامهای مهدیار ۱۲ ساله و محدثه ۳ ساله برجا مانده است.

شرکت سرمایه گذاری غدیر شهادت مظلومانه مدیر جوان و متعهد کشورمان دکتر سید فریدالدین معصومی را به خانواده معظم ایشان و همه همکاران و همسنگران ایشان تسلیت عرض می نماید.

ادای احترام دکتر مخبر به پیکر  دکتر سید فرید الدین معصومی

ادای احترام دکتر مخبر به پیکر  دکتر سید فرید الدین معصومی

معاون اول رییس جمهور به پیکر شهید سید فریدالدین معصومی از شهدای حادثه تروریستی شیراز ادای احترام کرد.

دکتر محمد مخبر عصر  پنجشنبه  پس از ورود به فرودگاه شیراز، با قرائت فاتحه به پیکر شهید سید فریدالدین معصومی از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته حرم شاهچراغ(ع) و همچنین مقام شامخ همه شهدای اسلام و انقلاب ادای احترام کرد.

سید فریدالدین معصومی، مدیرعامل جوان هلدینگ برق و انرژی غدیر یکی از زواری بود که در حادثه تروریستی روز گذشته به شهادت رسید.
‌وی که برای پیگیری روند پیشبرد پروژه‌های برق و انرژی غدیر در استان فارس، به شیراز سفر کرده بود، پس از جلسات کاری و همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء، در جوار ضریح نورانی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) حضور یافته بود که در کنار دیگر شهیدان این حادثه، توسط فرد تروریست به شهادت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا