اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا مراکز تعویض پلاک امروز چهارشنبه 11 مرداد تعطیل هستند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مراکز تعویض پلاک امروز چهارشنبه 11 مرداد تعطیل هستند؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا امروز چهارشنبه 11 مرداد 1402 مراکز تعویض پلاک تعطیل می باشند؟

مراکز تعویض پلاک و نقل و انتقالات خودرو امروز چهارشنبه 11 مرداد 1402 به علت گرمای بی‌سابقه هوا تعطیل می باشند.

گفتنی است اگر برای دریافت نوبت به سایت تعویض پلاک مراجعه نمایید مشاهده خواهید نمود که روزهای چهارشنبه 11 مرداد و پنجشنبه 12 مرداد ۱۴۰۲ به صورت قرمز رنگ به عنوان روز تعطیلی مشخص شده است.

اولین نوبت گیری برای تعویض پلاک روز شنبه 14 مرداد 1402 خواهد بود.

تعطیلی مراکز تعویض پلاک فردا چهارشنبه 11 مرداد
تعطیلی مراکز تعویض پلاک امروز چهارشنبه 11 مرداد

سخنگوی دولت امروز سه شنبه دهم مرداد از تصمیم دولت برای تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه – ۱۱ و ۱۲ مرداد – به علت گرمای بی‌سابقه هوا در سراسر کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید:

آیا طرح ترافیک امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد در تهران اجرا می شود یا خیر؟

علی بهادری جهرمی روز سه شنبه با اشاره به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری نوشت: به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیأت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته در مورد تعطیلی احتمالی آخر هفته با توجه به افزایش دمای هوا گفته بود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می‌دهیم درجه حرارت بالا رود، پیشنهاد تعطیلی را برای حفظ سلامت مردم به هیات دولت داده‌ایم و مبنای درنظر گرفته شده دمای هوای بالاتر از ۴۰ درجه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا