اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا امروز پنجشنبه ۱۲ مرداد شرکت های خصوصی تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز  پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ شرکت های خصوصی تعطیل است یا خیر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا تعطیلی پنجشنبه ۱۲ مرداد شامل حال کارمندان شرکت های خصوصی می شود؟

با اینکه هیات دولت روزهای چهارشنبه ۱۱ مرداد و پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ را به علت گرمای بی سابقه در سراسر ایران تعطیل اعلام نمود ولی امروز خبر رسید که بعضی از شرکت های خصوصی کارمندان خود را به اجبار به سرکار فراخوانده آمد و حتی بعضی از مدیران تهدید به اخراج برخی کارکنان خودشان کرده اند.

بیشتر بخوانید:

آیا ادارات شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ به علت گرما تعطیل است؟

سخنگوی دولت: ابلاغیه تعطیلی شامل همه بخش‌های خصوصی و عمومی می‌شود. موارد خاصی که نیاز به خدمات عمومی دارند باید مجوز از استانداری یا وزارت مربوطه بگیرند.

فیلم صحبت های سخنگوی دولت درباره تعطیلی شرکت‌های خصوصی

وزیر بهداشت با اشاره به عوارض گرمای بی‌سابقه هوا برای سلامت، از پیشنهاد این وزارتخانه به هیات دولت جهت تعطیلی آخر هفته برای مناطقی که دمای بالاتر از ۴۰ درجه را تجربه می‌کنند، خبر داد.

دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه مراسم روز ملی اهدای خون در جمع خبرنگاران، با اشاره گرمای بی‌سابقه هوا در کشور، گقت: سلامت مردم عوامل مختلفی دارد که بخشی از آن محیطی است و ممکن است سلامت را به خطر اندازد؛ به عنوان مثال در زمستان موضوع آلودگی هوا را داریم که اگر به میزان خاصی برسد مجبور به تعطیلی هستیم.

وی افزود: متاسفانه امسال با گرمای بی سابقه‌ای مواجه شدیم که وقتی از ۴۰ درجه بالاتر رود می‌تواند سلامت را دچار اختلال کند؛ بویژه این موضوع در افراد سالخورده، مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای و کودکان بیشتر دیده می‌شود.

لینک کانال باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا