اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا امروز یکشنبه 15 مرداد 1402 ادارات به علت گرما تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز یکشنبه 15 مرداد 1402 ادارات به علت گرما تعطیل است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا تعطیلی امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟

علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تداوم تعطیلی‌ها به علت گرما در استان تهران اظهار داشت: تهران شنبه و یک‌شنبه تعطیل نیست.

استاندار تهران در رابطه با تعطیلی تهران به دلیل گرمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز عنوان داشت: در این زمینه ما برنامه‌ای نداشتیم اما مسئولان وزارت بهداشت و درمان در این خصوص تصمیم گرفتند و طبیعتاً شرایط اقلیمی و وجود گرمای بیش از حد و وضعیت بهداشتی و درمانی، ایجاب می‌کند که بر اساس استانداردهای بین‌المللی تصمیمات درست گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم اخیر در رابطه با تعطیلی نیز منطبق بر همین موضوع بوده که از طرف وزارت بهداشت و درمان اعلام شد و هیئت دولت آن را تصویب کرد و تهران و سایر استان‌ها تعطیل اعلام شد.

صحبت های وزیر بهداشت در مورد عدم تعطیلی یکشنبه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از روز جمعه هوا خنک‌تر می‌شود، گفت: پیشنهادی مبنی بر تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه به دولت ارائه نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگویی درباره تعطیلی روزهای چهاردهم و پانزدهم مرداد گفت: پیشنهاد تعطیلی در این روزها از سوی وزارت بهداشت براساس اطلاعاتی است که سازمان هواشناسی ارائه می‌کند مطرح خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: براساس اطلاعاتی که به ما رسیده از روز جمعه هوا خنک‌تر می‌شود؛ بنابراین ما هیچ پیشنهادی برای تعطیلی روزهای بعد مطرح نکرده‌ایم.

عین اللهی عنوان کرد: اگر وضعیت به شکلی باشد که برای سلامت مردم صدمه ایجاد کند ما دوباره پیشنهاد خواهیم داد.

آیا احتمال دارد ادارات یک شنبه 15مرداد به دلیل گرما تعطیل بشود؟

بعد از تعطیلی سراسری روزهای چهارشنبه 11 مرداد و پنجشنبه 12 مرداد 1402 به علت گرمای شدید، حالا این سوال برای کارمندان پیش امده است که آیا احتمال دارد امروز یکشنبه 15 مرداد 1402 تعطیل بشود یا خیر؟

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه احتمال تعطیلی روز شنبه به دلیل گرمای هوا وجود دارد؟ تصریح کرد: در صورت بالا رفتن دمای هوا، پیشنهاد تعطیلی در روزهای آتی نیز از سوی وزارت بهداشت ارائه خواهد شد اما پیشنهاد جدیدی از سوی وزارت بهداشت برای تعطیلی روز شنبه ارائه نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا