اخبار روزاخبار مهم و فوری

یارانه مرداد ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟ / زمان دقیق واریز یارانه مرداد 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره یارانه مرداد ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟ و چه روزی واریز می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

میزان واریز یارانه مرداد ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟

دولت بعد از دهک بندی سرپرستان خانوارها؛ میزان نقدی واریز یارانه‌ها را به دهک های اول تا سوم به هر نفر اعضای خانواده 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم هم به هر نفر 300 هزار تومان واریز می کند.

اشخاصی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.

لینک سایت اعتراض به دهک بندی یارانه ها : https://www.hadafmandi.ir/

 زمان دقیق واریز یارانه نقدی مرداد 1402

دولت محترم طبق معمول هر ماه؛ احتمالا یارانه مرحله صد و پنجاهم 1402 را روز بیستم مرداد به حساب سرپرست خانواده واریز می کند. مگر اینکه در لحظه آخر تصمیمش عوض بشود و زودتر از موعد واریز کند.

چیزی که مشخص می باشد روز ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ موعد سررسید تاریخ واریز یارانه مرداد 1402 خواهد بود.

این یارانه ساعت ۲۴ روز ۲۰ مرداد ماه قابل برداشت و به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

  افزایش اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی در طرح ملی کالابرگ الکترونیک

در این اطلاعیه آمده است: به موجب این طرح، اعتبار کالابرگ برای همه یارانه‌بگیران از یک ماه قبل واریز می‌شود، اما برای سه دهک اول تا سوم و خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، علاوه بر اعتبار موجود یعنی ۴۰۰ هزار تومان، ۳۰ درصد اعتبار اضافی به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان واریز می‌شود و در صورت افزایش احتمالی قیمت سبد مبنا نیز مبلغ یارانه بدون سقف افزایش یافته به‌طوری که پرداختی خانوار ثابت بماند.

۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست دبه ۲/۵ کیلویی، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر جهت عرضه به خانوار‌ها پیش‌بینی شده است که این اقلام با حجم مشخص‌شده و قیمت میانگین سال ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.

همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملّی اعتبار

۱۰ «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند. فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ و بیش از ۸۴ هزار فروشگاه خُرد و در مجموع ۹۳ هزار پایانه در سطح شهر و روستا متصل و در حال ارائه خدمت کالابرگ الکترونیکی هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام جان عزیزانتان ذره ای بفکر مردم واقشارضعیفتر که هیچ حقوق ثابت وشغل وبیمه ودرآمدبالایی ندارند وعضو هیچ نهاد حمایتی هم نیستند بقیه کشورها که درقالب یارانه حق مردمشان رامیدهند را نگاه کنید کارخوب ودرستشان ورفاه مردمشان را تقلید کنید وحق مردم رابدهید بجای کمک به اعراب به مردم خودایران کمک کنید جلوی فساد ودزدیها رو بگیرید تا ذره ای دردل مردم جاپیدا کنید این سیاست مردم فقیر مخصوصا اقشارضعیف اشتباه محضه شما که عدالت علی(ع) راجار میزنید ذره ای هم مثل علی(ع)رفتار کنید یاحق

  2. میدونم نظرم پست نمیشه اما با این حال نظرمو میگم.واقعا با ۳۰۰تومن میشه زندگی کرد ک جوون هارو تشویق میکنید ک ازدواج کنند؟ من یک جوان ۳۰ ساله هستم با ۳۰۰ تومن هیچوقت ازدواج نمیکنم.این یک یارانه فقیرانه هست

دکمه بازگشت به بالا