اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

اوج بی برنامگی در پخش رئالیتی شوهای مافیا، پدرخوانده و ضد از پلتفرم ها

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اوج بی برنامگی در پخش رئالیتی شوهای شب های مافیا ( زودیاک )، پدرخوانده و ضد از پلتفرم های فیلمنت و فیلیمو و تماشاخونه در فصل تابستان 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ناهماهنگی در پخش رئالیتی شوهای شبیه به هم!

فصل تابستان ۱۴۰۲ به میانه راه رسیده است و پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال به فکر پر کردن اوقات فراغت بینندگان و مخاطبین خود هستند.

در پلتفرم فیلمنت شاهد پخش اولین قسمت از فصل دوم پدرخوانده بودیم که در روز پنجشنبه 12 مرداد 1402 از این پلتفرم نمایش داده شد.

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل ۲ پدرخوانده قسمت ۱ اول با لینک مستقیم کامل قانونی

دانلود فصل 2 پدرخوانده قسمت 1 اول با لینک مستقیم کامل قانونی
دانلود فصل 2 پدرخوانده قسمت 1 اول با لینک مستقیم کامل قانونی

در پلتفرم تماشاخونه از حدود یک ماه پیش گیم‌شوی ضد به کارگردانی سعید ابوطالب با اجرای مجید واشقانی تاکنون دو قسمت آن پیش از دهه اول محرم پخش شد و بقیه قسمت ها قرار است از روز یکشنبه 15 مرداد مجدد پخش بشود.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت های پخش شده رئالیتی شده ضد

در جدیدترین رئالیتی شوهای نیز فصل پنجم شب های مافیا به نام زودیاک قرار است اولین قسمتش از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو پخش بشود.

بازیگران فصل پنجم شب های مافیا ( زودیاک ) چه کسانی هستند؟ + زمان پخش
بازیگران فصل پنجم شب های مافیا ( زودیاک ) چه کسانی هستند؟ + زمان پخش

در این مجموعه شاهد تغییرات گسترده ای از مجری، کارگردان، تغییر دکوراسیون، بازیگران جدید و سناریوی بازی نسبت به فصل های قبلی شب های مافیا از فیلیمو خواهیم بود.

بازیگران تکراری در رئالیتی‌شوهای تقریبا شبیه به هم!

حالا این سوال پیش آمده است که چرا هماهنگی بین پلتفرم ها برای پخش این همه رئالیتی شو به صورت هم زمان نیست؟ آیا به فکر فصل پاییز و زمستان نیستید که چگونه می خواهید خلا این مسابقات را پر کنید.

نهایتا تمامی این سه رئالیتی شو تا اواسط پاییز به اتمام خواهد رسید و بیننده بعد از آن چه گیم شویی خواهد دید؟

جالب تر از آن این است که برنامه های ضد و فصل دوم پدرخوانده به کارگردانی مشترک سعید ابوطالب هم زمان در حال پخش است!

گفتنی است تقریبا بازیگران و هنرمندانی که برای مسابقات ضد و پدرخوانده حضور دارند، با هم مشترک هستند و اکثر این چهره ها برای مخاطب تکراری است.

اگر می شد یک برنامه ریزی صحیح و اصولی انجام می شد و مسابقه ضد که ضبط آن در زمستان ۱۴۰۱ به پایان رسیده بود و از ماه اردیبهشت یا خرداد پخش می شد دیگر تداخلی با فصل دوم پدرخوانده نداشت.

در هر صورت شاهد هستیم که سه رئالیتی شوی تقریبا شبیه به هم قرار است هم زمان از سه پلتفرم مختلف پخش شود و بیننده نسبت به این برنامه ها در آینده بی میل خواهد شد و رغبتی برای تماشای محتوای تکراری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا