گوناگون

برنامه کایزالا پیام رسان مایکروسافت جایگزین واتساپ + Microsoft Kaizala

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره معرفی برنامه کایزالا Microsoft Kaizala پیام رسان مایکروسافت جایگزین واتساپ مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

معرفی برنامه کایزالا Microsoft Kaizala

Microsoft Kaizala یک برنامه پیام رسانی رمزگذاری شده برای ارسال پیام های فوری، تصاویر، اسناد، ویدئو و صدا است.
‏ مایکروسافت با اعتماد کار می کند. ما در کایزالا به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و هرگز داده های شما را در اختیار شخص ثالثی قرار نمی دهیم. مکالمات شما همیشه ایمن باقی می‌ماند.

ویژگی‌های و قابلیت های برنامه کایزالا

  • برقراری ارتباطی امن با تمامی دوستان خود در سراسر جهان
  • ایجاد گروه های مختلف برای برقراری ارتباط با مجموعه ای از دوستان تان به صورت همزمان
  • ارسال انواع فایل های صوتی، ویدئویی و تصویری
  • ارائه مجموعه ای از گزینه های متنوع برای برقراری ارتباط تیمی!
  • گزینه ای مناسب برای دورکاری و ارتباط مستمر بین اعضای شرکت
  • برنامه ای مقیاس پذیر و هدفمند برای سازمان های گوناگون
  • تعیین وظایف برای اعضای تیم و مشاهده بازخورد ها
  • ایجاد نظر سنجی برای گرفتن تصمیمی دقیق و هوشمندانه
ویدئوی معرفی برنامه کایزالا

برنامه کایزالا در ویکی پدیا

Microsoft Kaizala یک نرم افزار پیام رسانی و مدیریت کار ایمن(در نسخه Pro) برای همکاری بین کاربران در داخل و خارج از سازمان است، از جمله امکانات این نرم‌افزار امکان ارسال و دریافت پیام های فوری، هماهنگ کردن وظایف و ارسال اسناد می‌باشد. این اپلیکیشن در سال 2017 در هند راه اندازی شد، پس از آن به 28 کشور گسترش یافت و در آوریل 2019 به عنوان بخشی از بسته آفیس 365 در سطح جهانی راه اندازی شد   و در سطح بین المللی به جز در چند کشور   به عنوان یک برنامه رایگان اندروید ، iOS و وب در دسترس است. Kai zala یک عبارت مراتی (काय झालं) است که به معنای “چه اتفاقی افتاده است؟”

Microsoft Kaizala برای کار بر روی شبکه‌های 2G بهینه شده است تا ارتباط را در شبکه‌های با محدودیت سرعت تسهیل کند و همچنین این نرم‌افزار ویژگی‌هایی را با پشتیبانی آفلاین ارائه می‌دهد.   کاربران Kaizala می‌توانند مسئولیت‌هایی را به کارمندان میدانی خود اختصاص دهند، نظرسنجی انجام دهند، اسناد را به عنوان پیوست‌ به اشتراک بگذارند و موارد دیگری که در یک نرم‌افزار شبکه ارتباطی وجود دارد، البته همه در یک برنامه با کاربری آسان.

مایکروسافت کایزالا در میان سازمان‌های هندی مانند YES Bank ، Apollo Telemedicine،   Republic TV ، پذیرش قابل توجهی داشته است. همچنین United Phosphorus Limited   و Kendria Vidyalaya Sangathan   در حال حاضر از آن به عنوان راه حل ارتباطی برای تیم های داخلی خود به صورت آزمایش استفاده می کنند. علاوه بر این، دولت آندرا پرادش یکی از اولین سازمان‌های دولتی است که از مایکروسافت کایزالا برای ایجاد و توسعه دولت آنلاین استفاده می‌کند.  بیش از 30 بخش دولتی و بیش از 70000 کاربر در دولت ایالتی از Microsoft Kaizala برای کارهای روزمره استفاده می کنند.

در جولای 2019، مایکروسافت اعلام کرد که قابلیت‌های Kaizala Pro به تدریج در Microsoft Teams طی 12 تا 18 ماه آینده به کار گرفته می‌شود (توسعه پیدا می‌کند) تا این دو نرم‌افزار در آینده به صورت یکپارچه فعالیت کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا