اخبار مهم و فوریاقتصادی

میزان دقیق اقساط وام اربعین 1402 چقدر است؟ / سود تسهیلات اربعین چند درصدی است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره میزان دقیق اقساط وام اربعین 1402 چقدر است؟ / سود تسهیلات اربعین چند درصدی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلم کامل سیر تا پیاز دریافت وام اربعین 1402

هیات دولت امسال ۱۴۰۲ تصمیم گرفت مبلغ تسهیلات اربعین را به ۱۰ میلیون تومان افزایش بدهد و بانک ملی به عنوان بانک عامل پرداخت این وام شناخته شد.

حالا سوال خیلی از زائرین اربعین این است که اقساط وام اربعین ۱۴۰۲ چقدر است و چگونه پرداخت می شود؟ سود وام اربعین چند درصد است؟

و خیلی ها دوست دارند بدانند که این وام را اگر بگیرند باید صرف پیاده روی بکنند و یا می توانند به زخم های زندگیشان بزنند؟

بیشتر بخوانید:

نحوه دریافت و ثبت نام وام اربعین بانک ملی امسال ۱۴۰۲ چگونه است؟

مبلغ بازپرداختی اقساط وام اربعین ۱۴۰۲

جمع اقساط وام اربعین ۱۴۰۲ در پایان مهلت بازپرداخت تقریبا به ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان می رسد که باید ظرف شش ماه به بانک برگردانده شود.

وام اربعین جزو تسهیلات قرض‌ الحسنه به‌حساب نمی‌ آید و به همین خاطر شامل سود ۲۳ درصدی می‌شود. مبلغ وام اربعین ۱۴۰۲ به ۱۰ میلیون تومان رسیده و شرایط وام اربعین نشان می‌دهد، متقاضی بعد بازگشت از سفر حداکثر شش ماه برای بازپرداخت اقساط مهلت دارد.

شرایط افتتاح حساب دریافت وام اربعین

متقاضیان می‌توانند تا تاریخ یادشده نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح به صورت حضوری در شعبه‌ها یا به صورت غیرحضوری از طریق بام و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام کنند و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک‌هزینه سفر بهره‌مند شوند.

خرید کفش مخصوص پیاده روی اربعین ۱۴۰۲

کفش مخصوص پیاده روی اربعین ۱۴۰۲ را از دیجی کالا سفارش بده با هر سایز پایی که داری و درب منزل تحویل بگیر: ( در هنگام سفارش به سایز پای خود دقت نمایید)

کفش پیاده روی مردانه مدل NOV-BK – کلیک کنید

کفش پیاده روی مردانه مدل NOV-BK

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا