اخبار روزاخبار مهم و فوری

واکنش امام جمعه همدان درباره عدم پرداخت مطالبات گندمکاران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره واکنش امام جمعه همدان درباره عدم پرداخت مطالبات گندمکاران مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

صحبت های امام جمعه همدان در مورد پرداخت نشدن مطالبات گندمکاران

امام جمعه همدان با بیان اینکه دولت در زمینه پرداخت پول گندم کشاورزان تسریع کند گفت:کشاورزان نیز نسبت به پرداخت زکات توجه کنند و بدانند که زکات برکت مال ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس زمان پرداخت مطالبات گندمکاران ۱۴۰۲ را مشخص کرد

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثق‌، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه تحقق تقوا در جامعه، نیازمند آن است که اهل دعا باشیم و از صحیفه سجادیه بهره ببریم اظهار کرد:حرکت سیدالشهدا(ع) یک حرکت اصلاحی برای مبارزه با فساد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جامعه بود.

وی با اشاره به اینکه اصلاحات اجتماعی در جامعه بدون تحقق نظام ولایی امکان‌پذیر نیست افزود: اصلاحاتی که سیدالشهدا(ع) به دنبالش بودند، صرفا اصلاحات و امر به معروف جزیی در کوچه و خیابان نبود، بلکه تأکید حضرت بر اصلاحات ساختاری بود.

شعبانی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در کشور فساد ایجاد می‌کند، همین بروکراسی و سیستم اداری پیچیده است خاطر نشان کرد: سیستم غلط اداری، تمرکز قدرت در وزارتخانه‌ها باعث به وجود آمدن این مشکلات می‌شود، موضوعی که در مشکل مسکن در همدان با آن روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه نظام ولایی در تضاد با نظام بروکراسی است گفت: بخشی از مردم در همین شهر در کنار رودخانه‌های سرباز زندگی می‌کنند که شرایط برای مردم آن منطقه بسیار سخت است

امام جمعه همدان تأکید کرد: عرض کردم بعضی از مسئولان ببینند تنها دو ساعت می‌توانند در این شرایط زندگی کنند تا متوجه شوند مردم چگونه در آن جا زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پخش کلیپی در رابطه با این منطقه در نماز جمعه همدان، صدای شهروندی است که شاید صدایش به جایی نمی‌رسد اظهار کرد: انسان شرمنده‌ این صدای ضعیف است که توان ندارد حرفش را به گوش مسئولان برساند.

امام جمعه همدان در پایان خواستار پرداخت پول گندم کشاورزان شد و گفت: دولت در زمینه پرداخت پول گندم کشاورزان تسریع کند و کشاورزان نیز نسبت به پرداخت زکات توجه کنند و بدانند که زکات برکت مال ایجاد می‌کند.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا