ورزشی

ترکیب رسمی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته اول لالیگا 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب رسمی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو امشب در هفته اول لالیگا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر اتلتیک بیلبائو

  • رئال مادرید (2-4-4): لونین | کارواخال، میلیتائو، آلابا، گارسیا | شوامنی، کاماوینگا، والورده، بلینگام | وینیسیوس و رودریگو

بیشتر بخوانید:

ساعت بازی اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید امشب در اولین بازی فصل ۲۴-۲۰۲۳

 رئال مادرید در چارچوب هفته اول لالیگای اسپانیا، فصل 24-2023 امشب مهمان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. کارلو آنچلوتی، سرمربی لوس‌بلانکوس به دنبال کسب اولین 3 امتیاز در سن مامس است. کارلتو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در خصوص مسائل مختلفی از جمله تکلیف شماره 9 و دروازه‌بان تیمش پس از مصدومیت روز گذشته تیبو کورتوا صحبت کرد. صحبت‌های آنچلوتی را در ادامه به نقل از مارکا می‌خوانید.

  • مصدومیت دردناک و غیر منتظره کورتوا؟

 دیروز از نظر احساسی اصلاً روز خوبی برای ما نبود؛ همگی بابت مصدومیت تیبو بسیار ناراحتیم. اما باید بپذیریم این مصدومیت‌ها تو فوتبال رخ می‌دهد و جلوگیری از آن اجتناب‌ناپذیر است.

اکنون باید امیدوار باشیم که کورتوا هر چه زودتر به بهبودی کامل برسد. باید به لونین که او هم دروازه‌بان بزرگی هست اعتمادبه‌نفس بدهیم و حمایتش کنیم. لونین در بازی‌های پیش‌فصل خیلی خوب کار کرد و کاملاً به او اعتماد داریم. لونین بااستعداد است و فقط به کسب تجربه نیاز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا