پرسپولیسورزشی

آتیش بازی یحیی گل محمدی و درویش / اختلاف در قرمزپوشان تشدید شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آتیش بازی بین گل محمدی و درویش / اختلاف بین قرمزپوشان تشدید شد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

اختلاف یحیی گل محمدی و درویش برای جذب مهاجم خارجی

تنش یحیی گل‌محمدی و درویش به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بالا گرفته است.

مدیرعامل پرسپولیس چند هفته پیش بود که مدعی شد تیمش با داشتن نفراتی چون شهاب زاهدی، مهدی عبدی، محمد عمری و امید عالیشاه دلیل ندارد به‌دنبال مهاجم خارجی برای نشستن روی نیمکت تیمش باشد. درواقع این جمله درویش کنایه‌ای به سرمربی تیمش بود که وقتی قرار است بازیکن خارجی را مثل دیاباته و پریرا روی نیمکت بنشاند، بهتر است به مهاجمان داخلی اعتماد کند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی پرسپولیس با تراکتور تبریز در هفته دوم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳

این اظهارنظر رضا درویش چندان به‌مذاق برخی هواداران پرسپولیس هم خوش نیامد و آن‌ها همچنان خواستار مهاجم با کیفیت خارجی برای تیم‌شان بوده و هستند.

در همین راستا یحیی گل محمدی در مصاحبه‌های خود همچنان از نیاز تیمش به مهاجم هدف صحبت کرد. نکته جالب توجه این‌که در بازی هفته اول پرسپولیس مقابل آلومینیوم، یحیی حتی از عبدی که تخصصی‌ترین مهاجم نوک تیمش است هم استفاده نکرد تا بی‌اعتمادی‌اش به او را نشان دهد.

در واقع هدف یحیی گل محمدی از این اقدام این بود که به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نشان دهد به عبدی اعتقاد و اعتمادی ندارد و باشگاه را نیز تحت فشار قرار دهد تا مهاجم مدنظرش را جذب کنند.

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا