اخبار روزاخبار مهم و فوری

نام و هویت و اسم واقعی تروریست داعشی دستگیر شده حادثه حرم شاهچراغ کیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نام و هویت و اسم واقعی تروریست داعشی دستگیر شده حادثه حمله به حرم حضرت شاهچراغ شیراز کیست؟ و چه کسی است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

عکس و هویت اصلی تروریست حمله کننده به حرم شاهچراغ چه کسی بود؟

شنیده‌ها از منابع خود حاکیست که تروریست دستگیرشده‌ی حادثه حمله به حرم حضرت شاهچراغ شیراز در روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، اهل ولایت بدخشان کشور تاجیکستان است.

عکس و هویت اصلی تروریست حمله کننده به حرم شاهچراغ چه کسی بود؟
عکس و هویت اصلی تروریست حمله کننده به حرم شاهچراغ چه کسی بود؟

هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است.

همچنانکه پیشتر هم اشاره شده، وی در این عملیات تروریستی یک سلاح کلاشنیکف تاشو با 8 تیغه خشاب و 240 تیر جنگی به همراه داشت که البته با ورود نیروهای  حفاظتی و مردمی برای دستگیری، فقط 11 تیر از آنها را توانست شلیک کند.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزییات از حادثه حمله تروریستی امروز حرم شاهچراغ شیراز به دست داعش

متاسفانه تا این لحظه شهادت یک نفر از خادمان حرم شاهچراغ(ع) در این عملیات تروریستی قطعی است و یک نفر دیگر نیز در وضعیت کما قرار دارد.

یک منبع آگاه به خبرنگار فارس در شیراز گفت: نام جهادی تروریست اصلی حادثه شب گذشته حرم حضرت شاهچراغ(ع) «سلمان اسلم‌یار» و متولد ۱۹۹۸ میلادی است.

این منبع آگاه افزود: وی آموزش‌های خود را در کشور افغانستان دیده است اما متولد این کشور نیست.

رییس کل دادگستری استان فارس هم در رابطه هویت این تروریست گفت: این فرد در تحقیقات اولیه خود را رحمت الله نوروزف معرفی کرده و تبعه تاجیکستان است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه خانه امن تروریست‌ها نیز کشف شده است، تصریح کرد: در پی تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکنون ۸ نفر از عناصر مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شب گذشته حرم شاهچراغ (ع) دستگیر شده‌اند.

وی گفت: تمامی افراد بازداشتی از اتباع خارجی هستند.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. اخه خدا کی با کفش ش و کیف زن و مرد قاطی میره زیارت، تو خیابون دورشون کردن برن داخل مسجد اونجاهم رفیق داعشی تون رو فرستادی، مثل قبل انقلاب که سینما رکس اتیش زدین گفتی کار ماها بود، لعنت

دکمه بازگشت به بالا