ورزشیپرسپولیس

زمان بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز در هفته دوم مسابقات لیگ برتر 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز در هفته دوم مسابقات لیگ برتر 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساعت دقیق و زمان بازی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز

دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز در روز چهارشنبه 25 مرداد 1402 از ساعت 18:45 در ورزشگاه یادگار امام به قضاوت امیر عرب‌براقی به مصاف هم می روند.

پیش از این قرار بود که جدال دو تیم از ساعت 19 در تبریز آغاز شود که با اعلام سازمان لیگ، زمان برگزاری این مسابقه و همچنین دو دیدار دیگر از هفته دوم تغییر کرد.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی پرسپولیس با تراکتور تبریز در هفته دوم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳

تیم تراکتور تبریز که در هفته اول با باخت سنگینی مقابل سپاهان، اصفهان را ترک کرد حالا چشم امیدش به دیدار روز چهارشنبه‌اش با تیم قرمزپوش پایتخت است.

پرسپولیس هم که با برد خفیف برابر آلومینیوم پای به این مسابقه گذاشته است، می خواهد به بردهای سال 1402 ادامه دهد و در تکاپوی رسیدن به صدرنشینی است.

حضور بانوان تبریزی در هاله‌ای از ابهام

 در شرایطی که از صبح امروز بلیت‌فروشی بازی تراکتور – پرسپولیس آغاز شده، سرانجام به صورت رسمی اعلام شد که زنان امکان تماشای این بازی را نخواهند داشت.

در بیانیه هیئت‌فوتبال تبریز آمده است:
احتراما به اطلاع هواداران فهیم و پرشور  باشگاه تراکتور می‌رساند که علی‌رغم تلاش‌ها و پیگیری‌های تمامی عوامل دخیل در آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام برای حضور بانوان گرامی متاسفانه شرایط و زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان و خواهران هوادار فراهم نگردیده، لذا ضمن عذرخواهی از کلیه هواداران پیگیری‌های لازم جهت تسریع در آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌گیرد.

این در حالی است که دست‌کم سه شهر اراک، سیرجان و قزوین امکان میزبانی از زنان را به دست آورده‌اند.

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید)

هنگام سفارش به اندازه و سایز پیراهن توجه بفرمایید و با توجه به اندازه های موجود سفارش دهید.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38012

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا