استقلالورزشی

زمان دقیق بازی استقلال مقابل ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر فصل 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق بازی استقلال مقابل ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساعت دقیق و زمان بازی استقلال برابر ملوان بندرانزلی

دو تیم استقلال تهران و ملوان انزلی در روز پنجشنبه 26 مرداد 1402 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به قضاوت سیدرضا مهدوی به مصاف هم می روند.

بازی استقلال و ملوان - هفته 2 - 26 مرداد 1402
 

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳

استقلال در حالی برابر تیم ملوان بندرانزلی به میدان خواهد رفت که سال گذشته برابر این تیم نتایج فوق العاده ای گرفته است.

به گزارش طرفداری، استقلال در برگشت تیم ملوان به لیگ برتر در هفته دوم سال قبل این تیم را 3-1 برد و سپس در بازی برگشت هم پیروزی 4-0 برای استقلالی ها برابر این تیم ثبت شد.

البته استقلال برابر تیم هایی مثل هوادار و تراکتور هم نتایج بسیار خوبی گرفته بود، استقلال برابر تراکتور 7-1 برنده شد اما  برابر این تیم در بازی رفت بازنده شده بود، برابر هوادار هم استقلال در مجموع 2 بازی 2 برد فوق العاده داشت درست مثل بازی برابر ملوان.

به هر حال استقلال برابر تیمی که 50 سال قبل برای اولین بار برابرش بازی کرده است قرار خواهد گرفت و امیدوار است با یک برد خوب برابر این تیم در تهران، با 2 برد و تفاضل گل خوب در پایان هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر در صدر جدول قرار بگیرد.

استقلال‌تهران در حالی با تیم ملوان بندر انزلی بازی خواهد کرد که در بازی اول برابر تیم فوتبال نفت آبادان 3-0 برنده شده بود و حالا با برد برابر تیم فوتبال ملوان انزلی می تواند به تنهایی در صدر جدول مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان قرار بگیرد، استقلال سال گذشته تیم سوم مسابقات لیگ شده بود اما 2 سال قبل قهرمانی مسابقات را بدون هیچ باختی به دست آورده بود.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا