ورزشیپرسپولیس

قلعه نویی سرمربی تیم ملی خیال این بازیکن پرسپولیس را راحت کرد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره قلعه نویی سرمربی تیم ملی خیال این بازیکن پرسپولیس را راحت کرد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خیال میلاد سرلک بابت سربازی راحت شد

از مدت‌ها پیش در مورد دعوت شدن یا نشدن میلاد سرلک بازیکن سرباز پرسپولیس به تیم ملی ایران توسط امیر قلعه نویی بر سر زبان ها بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز همراه سایر ملی‌پوشان ایران با حضور در سفارت بلغارستان برای اخذ ویزا اقدام کرد.

در هفته‌های اخیر که میلاد سرلک مشمول خدمت سربازی شده است، قرار بر این بود که اگر در فیفا دی شهریور به تیم ملی دعوت شود، بتواند از قانون به تعویق انداختن سربازی ملی‌پوشان استفاده کند و حالا با حضور این بازیکن برای اخذ ویزای بلغارستان مشخص شد که او در اردوی پیش روی تیم ملی حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است بازیکنان بالای ۳۰ سال هر ۶ ماه فرصت دارند تا خودشان را به نظام وظیفه معرفی کنند و اگر در این بازه زمانی بازیکن تیم ملی باشند می توانند از معافیت استفاده کنند و زمان حضور در سربازی را به تعویق بیندازند.

با این حساب مشکل سربازی میلاد سرلک تا زمستان حل شده و این بازیکن اگر به اردوی بعدی تیم ملی دعوت نشود، زمستان باید از پرسپولیس جدا و به یک تیم نظامی نظیر ملوان برود.

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید)

هنگام سفارش به اندازه و سایز پیراهن توجه بفرمایید و با توجه به اندازه های موجود سفارش دهید.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38037

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا