ورزشی

ترکیب رسمی تراکتور تبریز مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر ۱۴۰۲

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب رسمی تراکتور تبریز مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب رسمی تراکتور تبریز برابر پرسپولیس

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، سیامک نعمتی و عارف رستمی

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس
ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس

بیشتر بخوانید:

ترکیب  پرسپولیس با تراکتور تبریز در هفته دوم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳

در تراکتوربازیکنان سابق پرسپولیسی مثل شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، محمد نادری، سعید آقایی و مهدی شیری حضور دارند و از سویی دیگر محمد نصرتی از مربیان تراکتور هم سابقه بازی در پرسپولیس را دارد که همگی آنها برای این مسابقه انگیزه مضاعفی دارند.

برخی کارشناسان اعتقاد دارند بزرگ ترین اشتباه تراکتور از دست دادن بازیکنانی نظیر اخباری دروازه بان، رضا اسدی و حتی محمد عباس زاده است.

بازی مقابل تماشاگران پرشور تراکتور کار آسانی نیست البته همه امیدوارند که اتفاقات تلخ دو سه فصل پیش در ورزشگاه یادگار امام تبریز رخ ندهد.

مسابقه ای که به دلیل پرتاب سنگ از سوی تماشاگران تراکتور نیمه کاره ماند و در آخر هم با رای کمیته انضباطی میزبان بازنده شد.

بیشتر بخوانید:

زمان بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز در هفته دوم مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۲

 مدیر مسابقات سازمان لیگ نیز اعلام کرده نماینده ویژه AFC  نحوه میزبانی این دیدار را زیر نظر خواهد گرفت و این مساله می تواند برای تعیین میزبانی تراکتور در آسیا تعیین کننده باشد.

از لحاظ فنی، خمز باید برنامه‌های تاکتیکی خاصی پس از باخت مقابل سپاهان را در نظر بگیرد تا بتواند قهرمان فصل گذشته را شکست دهد.

 جدال قرمزپوشان تبریز و تهران یکی از بازی های بزرگ این فصل باشد. مسابقه ای که فصل گذشته مساوی نشد و یک بازی را تراکتور برد و یک مسابقه را هم پرسپولیس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا