فال

فال شمع امروز یکشنبه 8 آبان 1401 + فال شمع یکشنبه ۸ هشتم آبان ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فال شمع امروز یکشنبه 8 آبان 1401 + فال شمع یکشنبه 8 هشتم آبان ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید

🍈فروردین:
آنچه را از دست داده اید مجددا به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید پیدا می کنید و از نگرانی و پریشانی نجات می یابید.

🍈اردیبهشت:
هرگز به این شاخ و آن شاخ نپرید و به این در و آن در نزنید و خود را آواره و سرگردان نکنید و به کار خود امیدوار باشید که توفیق با شما یار است و با راهنمایی بزرگان موفق خواهید شد.

🍈خرداد:
هرگز بدون تحقیق و مشورت اقدام به کاری نکنید و خودسرانه دست به کاری نزنید و در اجرای کارها تحمل و تامل کنید تا دچار زیان نشوید.

🍈تیر:
هر کاری را با نام خداوند شروع کنید و برای رضای خاطر او انجام دهید و از او استعانت بجویید و به جز درگاه لطف و کرم او به هیچ کسی امیدوار نباشید.

🍈مرداد:
هرگز به جز خدای خود چشم امید به کسی نداشته باشید و از کسی طلب چیزی نکنید که آنچه را می طلبید در وجود شماست. پس سعی کنید آنچه را که می خواهید در خود جستجو کنید و همواره با همت خودتان کارتان را انجام دهید تا موفق شوید.

🍈شهریور:
هرگز در صدد افشای راز کسی نباشید و سعی کنید همواره محرم و رازنگهدار مردم باشید تا مردم به شما اعتماد کنند و رازنگهدار شما باشند والا منفور روزگار خواهید شد و مردم از شما کناره گیری خواهند کرد. پس همیشه محرم باشید تا موفق شوید.

🍈مهر:
اگر در عذاب، رنج و زحمت هستید نگران نباشید که پس از هر طوفان، آرامشی هست و رسیدن به این آرامش مستلزم زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.

🍈آبان:
در انجام هر کاری رعایت احتیاط شرط عقل است و برای بدست آوردن هر پست و مقامی عاقلانه بیندیشید و از نشیب و فراز آن نهراسید تا به مقصود برسید.

🍈آذر:
ناامیدی را از خود دور کنید و از یاس بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

🍈دی:
اگر در عذاب، رنج و زحمت هستید نگران نباشید که پس از هر طوفان، آرامشی هست و رسیدن به این آرامش مستلزم زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.

🍈بهمن:
هرگز برای کاری که مستعد نیستید و آمادگی لازم را پیدا نکرده اید اقدام نکنید و درباره آن بدون اطلاع و تحقیق اظهار نظر نفرمایید تا پشیمان نشوید.

🍈اسفند:
اگر در زندگی قناعت پیشه باشید و به آنچه دارید قناعت کنید و حرص و طمع را از خود دور نمایید، هرگز محتاج کمتر از خودتان نمی شوید و دست نیاز به سوی کسی دراز نخواهید کرد و همیشه شاد خواهید بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا