اخبار مهم و فوریاقتصادی

قیمت محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه 25 مرداد 1402 | قیمت پرشیا امروز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره قیمت محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / قیمت پرشیا امروز 25 مردادماه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

قیمت همه خودروهای شرکت ایران خودرو امروز چهارشنبه 25 مرداد 1402

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۵ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۸۰ میلیون تومان است که نسبت به دیروز تغییر نکرده است اما طی دو روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۵  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۲۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته تغییر نکرده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۶۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۵۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی دو روز ۱۰ میلیون گران شده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۵۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو تقریبا دو ماه ونیم گذشته ۱۵۵  میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۷۸۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی دو روز ۱۵ میلیون گران شده است. این  مدل طی یک ماه و نیم گذشته ۱۲۰ میلیون ارزان شده است.

بیشتر بخوانید:

روش قیمت گذاری و فروش خودرو در کوتاه مدت

قیمت های جدید خودروهای شرکت ایران خودرو

تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۶۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۸۵ تومان قیمت خورده است که تغییر نکرده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۷۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. اما طی دوماه و نیم  گذشته ۱۳۰ میلیون ارزان شده است.

دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۰۵ میلیون تومان رسیده است که به معنای ثبات است اما طی دو روز افزایش ۱۵ میلیونی  را ثبت کرده است. این خودرو طی ۲۴ روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است و نسبت به خرداد ۱۶۰ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۷۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی دو ماه گذشته ۲۳۵میلیون ارزان شده است.

رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۱۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ثابت مانده است.  رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۳۰ میلیون تومان که تغییر نکرده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۷۰ میلیونی شده است که ثابت مانده است.

سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۵میلیون تومان است که  نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۳۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته  ۵ میلیون کاهش یافته است و طی ۴ روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است.

 سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۵۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ و چهار روز گذشته  ۱۵ میلیون کاهش یافته است.

قیمت پژو و پرشیا امروز 25 مرداد 1402 ایران خودرو

پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ثابت مانده است اما نسبت به اواسط مردادماه ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۲۵ میلیون تومان شده است و نسبت به دو روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز  ۵۲۰ میلیون تومان است. قیمت این خودرو طی روز گذشته تغییر نکرده است.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. سلام مسولین مملکتی بایدتلاش کنندتابیش ازاین قیمت خودروهاافزایش پیدانکند. واقعاً خودروهای داخلی نسبت به آبشن وکیفیت شان قیمت مناسبی ندارن وگران هستن مثلاً پراید چرابایدبه این حدگران شده باشد. همان خودروئیکه هفت هشت تومن بودیامن سال87پژوپارس ساده صفرازنمایندگی خریدم هیجده میلیون واقعا درمملکت چه اتفافاقاتی می افتدکه هرساله تورم ایجادمیشه. چرازمان پهلوی چندین سال قیمتها تکان نمیخورد. !!!!تازه میگن پهلوی بدبوددرصورتیکه قیمت اقلام کالاها درسراسرکشوریکی بودالان مغازه بامغازه بغلی متفاوته !!؟فقط وفقط نظارت ومدیریت فعلی مشکل دارد

دکمه بازگشت به بالا