اجتماعی و فرهنگی

آقای مجری نیامده رفتنی شد! | علت انصراف رضا رشیدپور از اجرا در تلویزیون

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آقای مجری نیامده رفتنی شد! | علت انصراف رضا رشیدپور از اجرا در تلویزیون مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

متن پست احساسی رضا رشیدپور در اینستاگرام و توضیح درباره علت انصرافش بدین شرح می باشد:

متن پیام انصراف رضا رشیدپور از صدا و سیما

سلام بر شما  

تلویزیون، سرمایه معنوی مردم و خانه‌ی من .است. هر چقدر چراغش روشن تر و مخاطبش بیشتر باشد دل من هم گرمتر خواهد شد.

برای اعتبار نام تلویزیون در بین مردم نامهای بزرگ و پیشکسوتان فرهیخته ای مایه گذاشته اند که من در برابر عظمت آنها هیچ هم نیستم با کمال میل دوست دارم که برنامه‌های امیدبخش و مطالبه گر برای مردم نازنینم بسازم و اجرا کنم که این وظیفه‌ی من است و هیچ منتی بر گردن مخاطبان گرانمایه و یا مدیران ارجمند نیست

میدانم که تعدادی از مدیران روشن بین تمام تلاششان را کرده اند تا من بتوانم بار دیگر خدمتگزار مردم و وطنم باشم و میفهمم که چه اندازه تزریق امید و نشاط در جامعه‌ی خسته امروز را ضروری میدانند برای بالندگی و سربلندی این ملت باکری‌ها و همت‌ها و هزاران هزار شهید دیگر جانشان را کف دست گذاشتند آبروی اندک من که قابل این حرفها نیست.

بیشتر بخوانید:

علت خداحافظی محمدرضا شهبازی مجری تلویزیون از صدا و سیما چه بود؟

باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور میدانم همه ی سلیقه ها و باورها در چارچوب امنیت و منافع ملی برنامه بسازند و مخاطب خودشان را داشته باشند.

اما واقعیت آن است که احساس میکنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید ،باشد دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی های غم انگیز خواهد شد.

متن پیام انصراف رضا رشیدپور از صدا و سیما
متن پیام انصراف رضا رشیدپور از صدا و سیما

آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است. بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه سه و به ویژه مسابقه‌ی سیم آخر توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسبتر موکول میکنم از تمام مخاطبان ارزشمند که برایم پیام مهربانی و همراهی گذاشتند بی اندازه سپاسگزارم و آن عده ای هم که به هر دلیلی با عصبانیت زبان به دشنام گشودند را به حکم هم‌وطن بودن دوست دارم و عزیز من هستند.

ما باید به زندگی در کنار هم عادت کنیم به تنوع سلیقه ها عادت کنیم. به تنوع خواسته‌ها و سبک‌های زندگی عادت کنیم که این به گمان من تنها راه بازگرداندن امید و نشاط واقعی به جامعه‌ی پرافتخار ایران است.

تصدق هشتاد و خوردهای میلیون هموطن

فرزند کوچک شما

رضا رشیدپور

صبح روز بیست و پنجم مرداد هزار و چهارصد و دو

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38349

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا