اخبار روز

بیوگرافی اشکان مروتی ورزشکار سنندجی + جزئیات درگیری

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی اشکان مروتی ورزشکار اهل سنندج به همراه ماجرا و جزئیات درگیری او برای شما مطلبی را آورده ایم . با ما همراه باشید.

ساعت حدوداً ۱۶ عصر جمعه بود که فیلمی مجدد در شبکه های ضد انقلاب دست به دست می شد، فیلمی که نشان می داد که هنگامی که ماموران انتظامی شهرستان برای تامین نظم و امنیت شهروندان در میدان آزادی سنندج مستقر بودند دو نفر از اراذل و اوباش پس از لخت‌نمودن خود و عربده‌کشی با سلاح سرد به ماموران حمله‌ور می‌شوند.

رئیس نیروی انتظامی سنندج در این خصوص اظهار داشت: اراذل و اوباش پس از آن که یکی از ماموران را زخمی کردند و بی توجه به اخطار ماموران انتظامی، قصد قدرت نمایی در میدان اصلی شهر را داشتند، با تیر اندازی ماموران زمین گیر و یکی از آنها زخمی شد.

سرهنگ مرادی افزود: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می کنند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی دارند، بدانند پلیس با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اما بی اعتنایی مردم به دروغ های ضد انقلاب سبب شد که کشته سازی دیگر را راه بیندازند و از احساسات جوانان و هیجانات آن ها نهایت سوء استفاده کنند و به دروغ در حالی که هیچ اتفاقی برای اشکان مروتی نیفتاده بود شایعه ی فوت او را اعلام کنند و جوانان را به فراخوان در جلوی بیمارستان کوثر سنندج بکشانند اما بعد از ساعاتی مجددا اعلام  می کنند که این جوان کشته نشده و سالم می باشد اما هیجانات یه عده سبب شد که اقدام به اغتشاش بکنند و با روشن کردن آتش جلوی بمارستان و داد کشیدن به هدف رسانه های معاند دامن بزنند.

نام اشکان مروتی در رسانه های معاند منتشر شده است و مدعی هستند که او ورشکار بوده و با نیروهای امنیتی درگیر شده است و چند نیروی امنیتی را مورد ضرب و شتم قرار داده است البته درباره اینکه این اطلاعات چقدر صحت دارد مشخص نیست.

در روزهای اخیر درگیری بین اغتشاشگران و نیروهای امنیتی باعث مصدومیت برخی از اغتشاشگران و نیروهای امنیتی شده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=3846

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا