ورزشی

نتیجه بازی استقلال مقابل ملوان انزلی دیروز فصل 1402-1403

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی استقلال تهران مقابل ملوان بندرانزلی امروز پنجشنبه 26 مرداد 1402 در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 1402 – 1403 به همراه خلاصه بازی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی استقلال مقابل ملوان بندرانزلی

با کیفیت ۱۰۸۰ اچ دی

گل اول استقلال به ملوان توسط مرادمند

شرح گل:

استقلال یک – ملوان صفر (دقیقه 79: محمدحسین مرادمند): ارسال کرنر مهدی مهدی پور روی قوس محوطه 6 قدم به محمدحسین مرادمند رسید و این بازیکن از خروج اشتباه اکبرمنادی نهایت استفاده را برد و توپ را به تور دروازه حریف چسباند و تیمش را پیش انداخت

فیلم مهار پنالتی مهران احمدی توسط سید حسین حسینی

منبع ویدیو: ورزش 3

نتیجه بازی استقلال برابر ملوان بندرانزلی

تیم استقلال تهران موفق شد با نتیجه ۱ بر صفر تیم ملوان بندرانزلی را در هفته دوم لیگ برتر شکست بدهد

داور: سید رضا مهدوی

کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده و امیررضا آشور ماهانی

اتفاقات نیمه اول

دقیقه 2

ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه استقلال با ضربه سر ابوالفضل جلالی از بالای دروازه ملوان عبور کرد.


دقیقه 7

مسعود زائر کاظمینی پس از حرکت خوب به عمق دفاع استقلال در برخورد با محمد حسین مرادمند سرنگون شد و بلافاصله سید رضا مهدوی به نشانه پنالتی به سود ملوان در سوت خود دمید.


دقیقه 8

مهران احمدی با ضربه پای چپ این پنالتی را به سمت چپ دروازه استقلال زد که سید حسین حسینی این پنالتی را با واکنشی خوب دفع کرد.


دقیقه 10

محمد حسین اکبر منادی پس از دفع ارسال صالح حردانی از سمت راست، دچار مصدومیت جزیی شد.


دقیقه 19

روی اشتباه بازیکنان ملوان توپ به آرش رضاوند رسید و این بازیکن با پیشروی به سمت دروازه حریف ضربه زد که شوت آرام او با برخورد به مدافع حریف به شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه منادی عبور کرد.


دقیقه 20

ارسال کرنر مهدی‌پور از سمت چپ زمین ملوان با ضربه سر روزبه چشمی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ملوان بیرون رفت.


دقیقه 24

ارسال کوتاه صالح حردانی سبب به توپ رسیدن میلاد شعبانلو شد اما سماجت ارسلان مطهری و تکل دقیق وی، این توپ را به مهدی‌پور رساند که در نهایت ضربه روی زمین محکم این بازیکن با واکنش خوب منادی مهار شد.


دقیقه 27

این بار ضربه جعفر سلمانی در برخورد به میلاد باقری از بالای دروازه ملوان راهی کرنر شد.


دقیقه 31

ضربه از راه دور مهران احمدی با برخورد به پای زبیر نیک نفس، با فاصله کمی از روی دروازه استقلال به کرنر رفت.


دقیقه 35

ارسال کرنر شعبانلو از سمت راست زمین استقلال با ضربه سر آرمان اکوان همراه شد و در شرایطی مهران احمدی نتوانست با پشت پا روی توپ تاثیر بگذارد، این توپ به حسینی رسید.


دقیقه 41

خروج اشتباه حسینی روی ارسال اوت بلند میلاد باقری توپ را در مقابل دروازه استقلال به احمدی رساند اما ضربه او پس از چرخشی که داشت از کنار تیر عمودی سمت چپ بیرون رفت.

اتفاقات نیمه دوم

دقیقه 65: ارسال یک ضربه کاشته به روی دروازه ملوان، با اشتباه اکبرمنادی و خروج توپ از دست های او همراه شد ولی بازیکنان استقلال نتوانستند از این توپ استفاده کنند.

دقیقه 68: ملوان موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت. حرکت خوب محمدرضا بردبار از سمت چپ و ورود به محوطه جریمه، با پاس در عرض این بازیکن همراه شد ولی ضربه پیمان رنجبری با اختلاف خیلی کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71: پرتاب اوت بلند میلاد باقری را مدافعان استقلال دفع کردند که توپ پشت محوطه جریمه به پدرام قاضی پور رسید و شوت روی پا و سرکش این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: روی اشتباه چشمی و حسینی، توپ به رضا جعفری رسید و در یک کش و قوس ضربه او به پیمان رنجبری رسید که شوت این بازیکن نیز با برخورد به یکی از مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا