ورزشی

ترکیب رسمی تراکتور مقابل شارجه امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب رسمی تراکتور مقابل شارجه امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتیجه بازی تراکتور مقابل الشارجه امارات امروز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا – کلیک کنید

ترکیب رسمی تراکتور مقابل شارجه امارات

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سعید کریم‌آذر، صفا هادی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، محمد قنبری، ریکاردو آلوز و امیرحسین حسین‌زاده

بیشتر بخوانید:

زمان بازی تراکتور مقابل شارجه امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳

مصدومیت محمد نادری و عدم حضور وی در سه بازی بعدی

باشگاه تراکتور اعلام کرد محمد نادری که در بازی مقابل پرسپولیس به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد، دچار کشیدگی با شدت متوسط از ناحیه همسترینگ شده و روزانه سه جلسه زیر نظر کادر پزشکی تیم در کلینیک باشگاه، فیزیوتراپی می‌کند.

باتوجه به نتیجه MRI و معاینات بالینی، نادری تا سه هفته آینده به شرایط مسابقه باز می‌گردد.

وضعیت بازیکنان تراکتور پیش از بازی شارجه

کامران فخیمی پزشک تیم فوتبال تراکتور در مورد آخرین وضعیت مصدومان این تیم پیش از دیدار با شارجه اظهار داشت: بهزاد سلامی در تمرین بیستم مردادماه بدون برخورد فیزیکی دچار پیچ خوردگی از ناحیه زانو شد که کادر پزشکی با انجام اقدامات اولیه، از حضور این بازیکن در ادامه تمرینات ممانعت کرد. صبح روز ۲۱ مردادماه، از پای این بازیکن ام آر آی گرفته شد که بر اساس نتایج آن، بررسی‌های کادر پزشکی تیم و مشورت با پزشک متخصص ارتوپد، مشخص شد که رباط ACL این بازیکن دچار پارگی شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با پزشک جراح صورت گرفته و سلامی طی هفته آتی به تهران مراجعه خواهد کرد تا پس از دریافت ام آر آی ثانویه، زمان عمل جراحی پای مصدوم‌اش مشخص شود. طبق پیش بینی‌ها حداقل شش ماه تا بازگشت این بازیکن به تمرینات، زمان نیاز است.

فخیمی در خصوص مصدومیت محمد آقاجان‌پور، گفت: آقاجان‌پور در آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی با پرسپولیس از ناحیه همسترینگ احساس کشیدگی داشت که بلافاصله ام آر آی از پای این بازیکن گرفته شد و براساس نتایج آن، کشیدگی همسترینگ مشاهده شد. این بازیکن در کلینیک باشگاه فیزیوتراپی می‌کند و طی روزهای آتی به تمرینات گروهی تیم ملحق خواهد شد و حتی احتمال دارد به بازی پیش رو برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. دست خمز رو شده من فکر می کردم مربی خارجیه. چندین نوع تاکتیک یلده اما فقط فقط پرس بلده واقعا مربیان ایرانی خیلی بهترند و بازیکنان هم بنظر میرسه خمز رو دوست ندارن ومی خوان بره خلاصه الان تو تراکتور شیرتو شیره مالک بدبخت مدیر بی لیاقت وباریکنان اماتور وبی اراده ومربی بدون برنامه

دکمه بازگشت به بالا