اخبار روزاخبار مهم و فوری

خبر جدید امروز یکشنبه 29 مرداد درباره وام بازنشستگان تامین اجتماعی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره خبر جدید امروز یکشنبه 29 مرداد درباره وام بازنشستگان تامین اجتماعی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آخرین اخبار از وام بازنشستگان تامین اجتماعی از زبان مدیرعامل بانک رفاه

مدیرعامل بانک رفاه گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک رفاه ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۶۷ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و بدون ضامن پرداخت شده است.

به مناسبت سالگرد تاسیس این بانک گزارشی از اقدامات این بانک طی سال گذشته و امسال در زمینه پرداخت تسهیلات، مشارکت در تامین مالی طرح‌های زیربنایی و حمایت از بازنشستگان را ارائه کرد.

وی درباره اقدامات بانک رفاه طی امسال و سال گذشته، اظهارداشت: انعقاد قرارداد عاملیت تسهیلات ارزی با صندوق توسعه ملی به میزان ۳۰۰ میلیون دلار، صدور انواع اوراق مرابحه به میزان ۵۳ هزار میلیارد ریال و صدور انواع گواهی سپرده مدت‌دار خاص ۳۹ هزار میلیارد ریال در سال جاری که برای اولین بار در شبکه بانکی انجام می‌شود.

مدیرعامل بانک رفاه گفت: در بانک رفاه علاوه بر تسهیلات تکلیفی که برعهده بانک است امسال ۲۵۶ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان امسال تامین اجتماعی پرداخت شده است و از ابتدای طرح حدود ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۶۷ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شده است و این تسهیلات به صورت الکترونیکی و بدون ضامن انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه ویژه بازنشستگان مرداد ۱۴۰۲

راه‌اندازی سامانه بتا برای خرید اقساطی بازنشستگان

لله گانی گفت: یکی دیگر از اقدامات بانک رفاه برای بازنشستگان تامین اجتماعی راه‌اندازی سامانه‌ای به نام بتا است که در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد و بازنشستگان می‌تواند به صورت اقساطی از ۶ هزار فروشگاه سراسر کشور کالای خود را تهیه کنند. از ابتدای امسال تا کنون (۲۵ مردادماه) یک میلیون نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی از این سامانه خریداری کردند.

پرداخت ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بازنشستگان

مدیرعامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه قراردادی با سازمان تامین اجتماعی برای حمایت از بازنشستگان منعقد کرده که براساس آن تا پایان امسال تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

راه‌اندازی سامانه فرارفاه (افتتاح حساب غیرحضوری مشتریان)، تولید پنل‌های خورشیدی با همکاری بسیج مستضعفان و راه‌اندازی زنجیره تامین شرکت‌ها از دیگر اقدامات بانک رفاه در سال‌های اخیر بود.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا