اخبار مهم و فوریاقتصادی

پیش بینی بورس امروز دوشنبه 30 مرداد 1402 / آیا قرار است بازار مثبت شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس امروز دوشنبه 30 مرداد 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس امروز دوشنبه 30 مرداد 1402

 پیش بینی می‌شود که بورس امروز دوشنبه روزی سبز اما متعادل و کم‌حجم را دنبال کند تا زمانی که مسیر اصلی آن برای برگشت به سمت بالا یا تداوم ریزش مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

عرضه اولیه جدید شهریور ۱۴۰۲ کی میاد؟ | آیا عرضه اولیه در راه است؟

وضعیت بورس دیروز یکشنبه 29 مرداد 1402

روزهای کم‌حجم و بی‌رمق بازار سهام همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که فعلا محرک مثبت و مهمی وجود ندارد که بورسی‌ها را به خرید سهام مشتاق کند.

با این حال اما امروز حمایت‌هایی وجود داشت که مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شد و می‌تواند معاملات بورس فردا را بهبود ببخشد.

شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری کار خود را با یک کاهش اندک ۰.۱۸ درصدی به پایان رساند و در محدوده ۱.۹۵۴ میلیون واحدی قرار گرفت.

از سمت دیگر شاخص هم‌وزن که به واسطه فشار فروش بیشتری که نمادهای کوچک تجربه می‌کردند، افت بیشتری داشت و با کاهش ۰.۵۱ درصدی همراه شد.

ارزش معاملات خرد سهام اما چند روزیست که شرایط سخت‌تری را هم دنبال می‌کند و امروز نیز با ثبت عدد ۳۶۵۸ میلیارد تومانی این وضعیت را ادامه داد و با خروج پول ۴۱۴ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی مواجه شد.

بورس تهران مدت‌هاست که در حال نوسانات شدیدی توسط انتشار خبرها و شایعاتی است که اغلب مدت زیادی طول نمی‌کشد و با تکذیب آن موج فروش سنگینی در بازار شکل می‌گیرد و این درحالیست که انتشار خبرهای مثبت نمی‌تواند با قدرت قابل توجهی قیمت نمادها را در مسیر صعودی قرار دهد.

ابهامات بسیاری که این روزها حوالی صنایع مختلف به گوش می‌رسد، با بی‌اعتمادی زیادی که در بازار حاکم است تلفیق شده و بسیاری از سهامداران را دست به ماشه برای فروش سهام در انتظار گذاشته و تمایل زیادی برای خرید دیده نمی‌شود

منبع مطلب پیش بینی بورس فردا دوشنبه 30 مرداد 1402: سایت فردای اقتصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا