ورزشی

نتایج کامل والیبال قهرمانی آسیا امروز یکشنبه 29 مرداد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج والیبال قهرمانی آسیا امروز یکشنبه 29 مرداد در ارومیه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتایج مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امروز 29 مرداد

قزاقستان 1 – اندونزی 3

ازبکستان 0 – ژاپن 3

افغانستان 0 – قطر 3

پاکستان 3 – بنگلادش 0

بحرین 2- چین تایپه 3

ایران 3- هنگ کنگ  0

بیشتر بخوانید:

نتیجه بازی والیبال ایران مقابل هنگ کنگ امروز یکشنبه در ارومیه – کلیک کنید

جدول کامل والیبال مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ + رتبه ایران

برنامه کامل بازی های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در ارومیه

نتیجه بازی والیبال اندونزی مقابل قزاقستان

تیم ملی والیبال اندونزی مقابل قزاقستان به یک برد شیرین دست یافت تا معادلات تیم‌های صعود کننده گروه C به روز پایانی کشیده شود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه و در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست، تیم ملی اندونزی مقابل قزاقستان به یک برد دلچسب سه بر یک رسید و احتمالا یکی از تیم‌های صعودکننده این گروه لقب گرفت.

نتیجه بازی والیبال ژاپن و ازبکستان

تیم ملی والیبال ژاپن دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد تا با دو پیروزی و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۷ تیم از روز گذشته (شنبه ۲۸ مرداد) در شهر ارومیه آغاز شد و به مدت 8 روز ادامه دارد.

در اولین مصاف امروز (یکشنبه 29 مرداد) سالن غدیر، تیم‌های ژاپن و ازبکستان از ساعت ۱۳:۱۵ رودر روی هم قرار گرفتند و این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع ژاپن خاتمه یافت.

نتیجه بازی والیبال پاکستان و بنگلادش

تیم ملی والیبال پاکستان در دومین روز بیست و دومین رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا با نتیجه 3 بر صفر و به راحتی از سد بنگلادش گذشت تا راهی مرحله بعد شود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دومین روز بیست و دومین رقابت های قهرمانی والیبال مردان آسیا که به میزبانی کشور ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود، تیم‌های ملی والیبال پاکستان و بنگلادش به مصاف هم رفتند که تیم پاکستان موفق شد در یک بازی یک طرفه با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان شود.

نتیجه بازی والیبال افغانستان و قطر

تیم ملی والیبال قطر در دومین روز بیست و دومین رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا با نتیجه 3 بر صفر و به راحتی از سد افغانستان گذشت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دومین روز بیست و دومین رقابت های قهرمانی والیبال مردان آسیا که به میزبانی کشور ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود، تیم‌های ملی والیبال افغانستان و قطر به مصاف هم رفتند که تیم قطر موفق شد در یک بازی یک طرفه با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان شود.

نتیجه بازی والیبال چین تایپه مقابل بحرین

تیم‌ ملی والیبال چین‌تایپه توانست در یک کامبک عالی بحرین را شکست دهد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین روز بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا با برگزاری سه دیدار در سالن آهندوست ارومیه پیگیری شد که در دیدار سوم از ساعت 17:15 تیم‌های بحرین و چین‌تایپه به مصاف هم رفتند که تیم والیبال چین‌تایپه با نتیجه سه بر دو در یک بازی نزدیک توانست بحرین را شکست دهد.

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38863

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا