ورزشی

نتیجه بازی والیبال ایران مقابل هنگ کنگ دیروز یکشنبه در ارومیه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی والیبال تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ امروز یکشنبه 29 مرداد 1402 در مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا 2023 ارومیه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتیجه بازی والیبال تیم ملی ایران در برابر هنگ کنگ

تیم‌ ملی والیبال مردان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا مقابل تیم هنگ کنگ با نتیجه 3 بر 0 به برتری رسید.

خلاصه بازی والیبال ایران هنگ کنگ در رقابت های قهرمانی آسیا 2023

 

به گزارش باغستان نیوز، در بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ از ساعت 19:15 امروز یکشنبه 29 مرداد 1402 دیدار تیم‌های ملی ایران و هنگ کنگ در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه شروع شد و تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل هنگ کنگ به پیروزی دست یافت.

تیم ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶ مقابل هنگ کنگ به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید:

برنامه کامل بازی های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در ارومیه

جدول کامل والیبال مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ + رتبه ایران

تیم والیبال‌ایران با ترکیب اولیه جواد کریمی، سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، امین اسماعیل‌نژاد،  میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور پای به این دیدار گذاشته بود.

ایران در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها فردا (دوشنبه 30مرداد) از ساعت ۱۹:۱۵ در سالن الغدیر ارومیه به مصاف تیم ملی والیبال عراق می‌رود و تیم هنگ‌کنگ استراحت دارد.

بیست و دومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از روز شنبه 28 مرداد 1402 به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.


باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان نیوز در سروش|  کانال باغستان نیوز در بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا