استقلالورزشی

ترکیب احتمالی سپاهان اصفهان مقابل استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی سپاهان اصفهان مقابل استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

توجه داشته باشید این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از هواداران سپاهان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می باشد و تا پیش از بازی قطعی و رسمی نمی باشد:

نیما میرزازاد – رامین رضاییان – محمد دانشگر – نیلسون جونیور – میلاد زکی‌پور- محمد جواد حسین نژاد – برایان دابو – رضا اسدی
رضا شکاری – شهریار مغانلو – فرشاد احمدزاده

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲

زمان بازی استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تعداد پیروزی های زردپوشان اصفهانی

سپاهان از معدود تیم های فوتبال ایران است که تعداد پیروزی هایش از استقلال بیشتر است.

  دو تیم استقلال و سپاهان در شرایطی فردا در هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم می روند که هر 2 تیم در 2 هفته اول 6 امتیازی هستند و انگیزه زیادی برای پیروزی دارند.

جالب است بدانید سپاهان از معدود تیم هایی است که در بازی های رو در رو موفق شده است بردهای بیشتری از استقلال کسب کند، سپاهان تا کنون 31 بار موفق به پیروزی شده است و سهم استقلال 30 برد بوده ضمن اینکه 21 بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

حالا استقلالی ها امیدوار هستند با پیروزی برابر سپاهان در بازی فردا بتوانند به روند خوب شان در لیگ برتر ادامه بدهند ضمن اینکه در تعداد پیروزی ها هم با حریف شان برابر شوند.

مهم ترین دل نگرانی سپاهان درون دروازه است جایی که پیام نیازمند دروازه بان اصلی سپاهان به دلیل غم از دست دادن پدر به سوگ نشسته و شاید از نظر روحی شرایط حضور در این بازی را نداشته باشد و نیما میرزازاد جانشین او خواهد شد .

این بزرگ ترین فرصت برای میرزازاد است تا توانایی هایش را نشان بدهد ضمن اینکه نتیجه این بازی برای همه مدعیان از جمله پرسپولیس اهمیت ویژه ای دارد.

قطعا هواداران پرسپولیس دوست دارند دو تیم به تساوی رضایت بدهند و امتیازها را تقسیم کنند!

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا