اخبار روزاخبار مهم و فوری

ساعات مسدودی خیابان های میدان آزادی امروز جمعه 3 شهریور

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعات مسدودی خیابان های میدان آزادی امروز جمعه 3 شهریور 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

چه ساعتی از امروز جمعه میدان آزادی تهران مسدود است؟

بر اساس اطلاعیه فرودگاه مهرآباد باتوجه به مراسم بزرگ آئینی بدرقه زائرین اربعین حسینی در میدان آزادی،دسترسی خیابان‌های منتهی به این میدان امروز جمعه ۳ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۳ مسدود است.

بیشتر بخوانید:

گذرنامه زیارتی اربعین چند روزه میاد؟ | علت تاخیر و نیامدن پاسپورت اربعین چیست؟

به گزارش  باغستان نیوز  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اطلاعیه پروازی در خصوص رویداد اجتماعی اربعینی‌ها صادر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع مسافران فرودگاه بین المللی مهرآباد می‌رساند: با توجه به مراسم بزرگ آئینی بدرقه زائرین اربعین حسینی (رویداد اجتماعی اربعینی‌ها) در میدان آزادی دسترسی خیابان‌های منتهی به این میدان امروز جمعه ۳ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۳ بسته است؛ بنابراین به منظور حضور به موقع در فرودگاه مهرآباد لطفاً نسبت به زمان بندی مناسب و انتخاب مسیرهای جایگزین از سمت بزرگراه ستاری و محورهای رینگ بیرونی میدان‌آزادی، میدان فتح و تقاطع غیرهمسطح جناح- شیخ فضل اله نوری استفاده کنند.

پروازها مطابق برنامه انجام و مسافرین باید حداقل ۹۰ دقیقه قبل از ساعت پرواز جهت انجام فرآیند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا