ورزشی

ساعت بازی والیبال ایران و ژاپن در فینال قهرمانی آسیا 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق بازی والیبال تیم ملی ایران مقابل ژاپن امروز در فینال مسابقات قهرمانی مردان والیبال آسیا 2023 در شهر ارومیه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی والیبال تیم ملی ایران مقابل ژاپن

دو تیم والیبال ایران و ژاپن امروز شنبه 4 شهریور 1402 از ساعت 18:00 در مسابقه فینال قهرمانی آسیا 2023 در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

نتیجه بازی والیبال ایران مقابل ژاپن امروز شنبه در فینال قهرمانی آسیا – کلیک کنید

جدول کامل والیبال مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ + رتبه ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تمجید از تماشاگران ارومیه‌ای حاضر در سالن غدیر گفت: هدف ایران قهرمانی است و امروز برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد تا در خاک کشورمان قهرمانی را به مردم خوب و فهیم ایران و به‌ویژه تماشاگران ارومیه تقدیم کنیم.

وی در خصوص فینال امروز مقابل ژاپن، گفت: از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که دو تیم ایران و ژاپن فینالیست شوند و هر دو با یک ست باخته به دیدار پایانی رسیدند. تا کنون برنامه‌های خود را به بهترین شکل اجرا و به موفقیت رسیدیم.

عطایی در خصوص تیم ژاپن گفت: تیم ملی ژاپن تیم بسیار با کیفیتی است و در لیگ ملت‌ها نه تنها از ایران بلکه از تیم‌های قدرتمندی چون برزیل، آرژانتین، ایتالیا و فرانسه بالاتر و سوم شد و این اتفاق نشان از سرمایه‌گذاری موفق این کشور و حاکی از تیم باکیفیت آنها دارد.

وی تصریح کرد: هدف ایران قهرمانی است و امروز برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد تا در خاک کشورمان قهرمانی را به مردم خوب و فهیم ایران تقدیم کنیم.

سرمربی تیم ملی درخصوص اظهارات بلین سرمربی ژاپن درخصوص تماشاگران گفت: از تماشاگران کشورم و شهر ارومیه تشکر می‌کنم که به خوبی تیم ایران را پشتیبانی کردند و قسمت اعظم موفقیت خود در بازی‌ها را مدیون آنان هستیم و انتظار داریم در فینال هم این روند را ادامه دهند.

تیم‌های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۸ امروز (شنبه چهارم شهریور) در سالن غدیر برای تعیین قهرمان به مصاف هم می‌روند و قطر و چین نیز برای کسب مدال برنز این رقابت‌ها از ساعت 15 باهم دیدار خواهند کرد.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا