ورزشی

ساعت بازی بسکتبال ایران مقابل برزیل در جام جهانی 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق بازی بسکتبال تیم ملی ایران مقابل برزیل امروز شنبه 4 شهریور 1402 در مسابقات جام جهانی 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی بسکتبال ایران در برابر برزیل

دو تیم ملی بسکتبال ایران و برزیل امروز شنبه 4 شهریور 1402 از ساعت 13:15 در جام جهانی 2023 به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

برنامه کامل بازی های تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۳

تیم ملی بسکتبال ایران کار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ را امروز (شنبه) با یک بازی سخت مقابل برزیل آغاز می‌کند.

تیم ملی ایران که با هدایت سعید ارمغانی به عنوان سرمربی جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند، اکنون اما با تصمیم فدراسیون بسکتبال، «هاکان دمیر» ترکیه‌ای را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد تا شاید بتواند با وجود تیم‌های قدرتمند آسیایی چون ژاپن، چین و فیلیپین در این رقابت‌ها، به عنوان بهترین تیم آسیایی در رده‌بندی نهایی جام جهانی ۲۰۲۳ جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

با روی کار آمدن دمیر، تغییرات قابل توجهی نیز در ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ رخ داد که می‌توان خط خوردن محمد جمشیدی، بازیکن نام آشنای بسکتبال ایران از لیست تیم ملی را مهم‌تریم آن‌ها در نظر گرفت که با عکس العمل‌های نسبتا زیادی هم همراه شد.

تیم ملی ایران در حالی امروز (شنبه)، از ساعت ۱۳:۱۵ نخستین بازی خود در گروه G رقابت‌ها را مقابل برزیل برگزار می‌کند که این دومین تقابل دو تیم در تاریخ رقابت‌های جام جهانی است. ایران و برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز با یکدیگر همگروه بودند که آن بازی با پیروزی قهرمان دو دوره جام جهانی (برزیل) همراه بود.

ایران در گروه G با تیم ملی اسپانیا، قهرمان دوره گذشته جام جهانی (۲۰۱۹ – چین) نیز همگروه است. این دو تیم در دو جام‌های جهانی دیگر نیز با یکدیگر همگروه بودند که هر دوی آن مسابقات با برتری اسپانیا همراه بوده است. دیگر تیم همگروه ایران ساحل عاج است که می‌توان اصلی‌ترین شانس ایران برای کسب پیروزی در این جام را، بازی مقابل این حریف آفریقایی در نظر گرفت که البته کار راحتی نخواهد بود.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا