ورزشی

میزبانی از پرسپولیس گرفته شد | تمام قول و قرارها بین ایران و عربستان پر پر شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره میزبانی از پرسپولیس گرفته شد | تمام قول و قرارها بین ایران و عربستان پر پر شد مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید

خبر بد به پرسپولیسی ها : میزبانی از تیم های عربستانی روی هوا!

با آنکه در چند ماه اخیر مسئولین بالادستی ایران و عربستان به توافق کامل رسیده بودند و همه چیز مهیای این بود که تیم های عربستانی به ایران بیایند ولی این بار این وعده و وعید عملی نشد و النصر به ایران نمی آید.

روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که النصر ورزشگاه آل مکتوم در شهر دبی امارات را به عنوان میزبان دیدار پرسپولیس معرفی کرده است.

  النصر در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس هم‌گروه شده است. النصر تصمیم گرفت که ورزشگاه آل مکتوم در شهر دبی امارات را به عنوان ورزشگاه بی طرف برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

برنامه و تاریخ روز بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴

روزنامه عمید الریاضه امارات هم این خبر را تایید و اعلام کرد که النصر، امارات را به عنوان میزبان دیدار با پرسپولیس اعلام کرد.

النصر منتظر است که پرسپولیس هم ورزشگاه میزبان خود را معرفی کند.

با این خبر روزنامه عربستانی به نظر می‌رسد که بازی‌های نماینده‌های عربستان و ایران همچنان در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود.

تعیین تکلیف پرونده مهم فوتبال ایران و عربستان

هفته گذشته روسای فدراسیون فوتبال دو کشور ایران و عربستان در حاشیه برگزاری فینال جام جهانی ۲۰۲۳ بانوان در استرالیا برای لغو دیدار نمایندگان ۲ کشور به میزبانی کشور ثالث به تفاهم رسیده و این موضوع را به شیخ سلمان، رئیس AFC اعلام کردند تا پس از طرح موضوع مصوبه سال ۲۰۱۶ این کنفدراسیون درمورد میزبانی در زمین بی‌طرف لغو شود.

در شرایطی که پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، سایت AFC درمورد محل دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی اعلام کرده که این موضوع بعدا مشخص خواهد شد، برخی رسانه های سعودی از معرفی ورزشگاه‌ آل مکتوم دبی برای میزبانی النصر از پرسپولیس خبر داده‌اند.

این در شرایطی است که پس از توافق فدراسیون‌های ایران و عربستان قرار است بحث لغو میزبانی در زمین بی‌طرف در جلسه کمیته انضباطی AFC بررسی شود. هنوز زمان برگزاری این جلسه مشخص نشده اما اگر داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون تشخیص بدهد که این مورد جز موارد اضطراری است، آن را به کمیته انضباطی ابلاغ خواهد کرد تا ظرف ۱۰ روز درمورد لغو یا ادامه مصوبه سال‌های گذشته تصمیم‌گیری شود.

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=39648

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا