اخبار روز

بیوگرافی پارمیس هم نوا دانش آموز دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی ایرانشهر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی پارمیس هم نوا دانش آموز دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی ایرانشهر برای شما مطلبی را آورده ایم . با ما همراه باشید

 آموزش و پرورش ایرانشهر با صدور بیانیه‌ای کشته شدن پارمیس هم نوا یک دانش‌آموز در مدرسه “پروین اعتصامی” این شهرستان را تکذیب کرد.

پیش از این خبری در رسانه‌های ضدانقلاب با مضمون “کشته شدن یک دانش‌آموز دختر پایه سوم راهنمایی با هویت پارمیس همنوا در مدرسه پروین اعتصامی در اثر ضرب و شتم گارد امنیتی و ضربه به ناحیه سر” منتشر شده بود که طی بیانیه آموزش و پرورش شهرستان تکذیب شد.

در متن این بیانیه آمده؛ در راستای جنگ شناختی ترکیبی و پروژه دروغین کشته‌سازی رسانه‌های معاند، روز گذشته یکی از کانال‌های معاند، کشته شدن یکی از دانش‌آموزان دختر با مشخصات «پارمیس هم نوا» در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که این خبر از اساس کذب بوده و در کل حوزه آموزش و پرورش ایرانشهر دانش‌آموزی با این مشخصات وجود نداشته و هیچ‌ دانش‌آموزی در شهرستان کشته نشده است.

منبع: تسنیم

برخی از شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب به نقل از یک اکانت تویتری منتسب به گروهی از جدایی طلبان بلوچ خبر فوت دختری به نام پارمیس همنوا را منتشر کرده اند و مدعی هستند این دختر دانش آموز بوده و در پایه سوم راهنمایی مدرسه پروین اعتصامی شهرستان ایرانشهر تحصیل میکرده که روز گذشته فوت کرده است.

این شبکه ها در خبرهایی متعدد مدعی هستند که مرگ این دختر مرتبط به اغتشاشات اخیر بوده است که به ادعاهای این رسانه ها نمیتوان اطمینان کرد به هر حال این شبکه ها از رسانه های دشمن بوده و خبرهای آنها خصمانه منتشر میشود و باید منتظر بررسی رسانه های رسمی کشورمان در این رابطه باشیم.

در روزها گذشته خبرهای ضدونقیضی از شبکه هایی همچون ایران اینترنشنال و من و تو منتشر شده بود و اسامی تعدادی از افراد به عنوان فوت شده در اغتشاشات مطرح شده بود که صداوسیما بعد از بررسی موضوع ، این ادعاها رد کرده و با خانواده آنها مصاحبه ای انجام داد.

منبع: شبونه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا